Full version: Jag blir så arg
lilla mamma
Tänk er en styck fransk bil som börjar på P...
Den går inte bra ihop med ett råttbo.
Inte heller går det bra när vindrutetorkarna går utanför vindrutan eller står helt stilla.
Stilla och stilla, de går igång när man blinkar höger eller vänster men inte när de ska.
Idag har min man legat under våra bilar helA J-A DAGEN.
För vi har ju en VOLVO 745 som ska in på sina andra ombesiktning.
Vi har bytt, spänt och dragit i den förbaskade handbromsen och ändå gick den inte igenom. Nu har vi dragit av en bult så nu kan inte bileländet flyttas överhuvudtaget

mad.gif mad.gif mad.gif

Tyvärr så ska min älskade make iväg och jobba natt, så det blir med en halvfungerande vindrutetorkare på en saltfylld E18.

sad.gif sad.gif

någon som är kunnig på peugot eller hur det nu stavas, (till och med namnet är svårt). Men det är en underbar bil att köra och åka,,,,
om det inte regnar

HJÄLP MIG

skriker en liten mamma

sad.gif
pisanggoreng
Hej,

Snubbarna på Peugeot-forumet vet allt och lite till om vad man kan tänkas veta om Peugeot: http://www.peugeot-sport-club.com/
Eva i Skåne
Stavning av Peugeot rolleyes.gif
Du glömmer det aldrig när du läst detta! Det var en kille som lärde mig stavningen för ett tiotal år sedan.

Pippa Ej Utan Gummi En Onsdag Till

Inte helt rumsrent, men du kommer garanterat aldrig att tveka om stavningen fler gånger sleep.gif
pejori
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif tongue.gif
DEN VAR BRA DEN!!!! laugh.gif wub.gif
Caprice
Eva... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Caprice
Inga från Närke
Det kan vara ett elände med bilar.
Vi ska snart på service med vår bil inför besiktning, så vi får se hur det går. Tror att vi har läcka på avgasröret som måste åtgärdas annars är det nog inte så stora problem. Vi har SAAB 900. en 1997 års modell.

Lycka till. /Inga
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon