Gunvor Nilsson
Vattenfall har en störningsinformation på webben. Ni som bor eller har fritidshus inom Vattenfalls nätområden kan kolla om just ert område är drabbat. Vattenfalls störningsinformation.

/Gunvor
Fialotta
Tack Gunvor...den länken va toppenbra, bor
ju i skogen och bra att ha länk smile.gif
Malvia
Var inne och tittade på sidan. Hemma har vi inte strömavbrott tack o lov. Men 1645 hushåll i Roslagen som vanligt.
Kattgräs
Senast vi hade strömavbrott här i området, prenumererade jag på info via SMS (gratis). Det fungerade bra, jag fick aktuell info även när jag var på jobbet.
Tommy
Eh... märker man inte om det är strömlöst? wink.gif
zaaritha
JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fialotta
Här i sthlms skärgård har det varit strömavbrott sedan
kl 5 till 21.00

Vi är vana vid de varje jul o nyår, slår aldrig fel unsure.gif
Gunvor Nilsson
CITAT (Tommy @ 22-12-2004, 20:53)
Eh... märker man inte om det är strömlöst? wink.gif

Nej inte om man sitter tio mil ifrån! Blir det långvarig får man ta akutväskan och fara iväg och stödelda i kaminen! Blommor som vinterförvaras tål inte köldgrader inne! wacko.gif
Dessutom meddelas i info´t när ungefär elen beräknas vara tillbaka.

/Gunvor
Kattgräs
CITAT (Tommy @ 22-12-2004, 20:53)
Eh... märker man inte om det är strömlöst? wink.gif

Man får också info om när strömmen beräknas komma tillbaka. Via SMS är det rätt bra, eftersom det inte går att gå ut på nätet under strömavbrott... biggrin.gif
andersen
CITAT (Kattgräs @ 23-12-2004, 16:49)
CITAT (Tommy @ 22-12-2004, 20:53)
Eh... märker man inte om det är strömlöst? wink.gif

Man får också info om när strömmen beräknas komma tillbaka. Via SMS är det rätt bra, eftersom det inte går att gå ut på nätet under strömavbrott... biggrin.gif

Jo det går att gå ut på nätet när det är strömlöst... med en 3G telefon biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon