Full version: Julgran
lisselbo
Brukar alltid ta fram julgran och övrigt julpynt dagen före julafton.
I år fick jag ett tips av en kompis hur hon brukar göra, till varje advent tar hon fram lite julpynt så att Julen liksom smyger sig på.
Bra ide tänkte jag så slipper man fara som en galning sista kvällen.
Granen fixade dottern förra veckan när hon var hemma och var sjuk och fick lite långtråkigt, Här är resultatet, sonen tycker att det är lite överdrivet mycket glitter som vanligt. Ska bara försöka hitta lite mera kulor och hänga dit.

cala98
Fiiint!!!
Vi tog in vår gran igår. Det är mysigt att ta det lite "pöompö". Jag njuter nog mest innan jul, av granen. rolleyes.gif
Fenja
Är det inga fler som vill visa sina juleträd? Jag får inte plats med någon riktigt stor julgran i år och tänkte att jag kan titta på era i stället! biggrin.gif tongue.gif
Mvh
Fenja
Ciczi
Har inte tagit någon bra bild på granen men under granen ser det ut så här:


Ciczi
Sylvia
CITAT (Fenja @ 20-12-2004, 20:14)
Är det inga fler som vill visa sina juleträd? Jag får inte plats med någon riktigt stor julgran i år och tänkte att jag kan titta på era i stället! biggrin.gif tongue.gif
Mvh
Fenja

Här har ni min julgran! Den står ute i år, ska inte ta in alls.
kerstin z5-6

Här är årets

Klär den till Lucia eftersom allt ryker , senast dan efter nyår smile.gif tongue.gif
Annki
Kul att se era granar, även om man ibland inte hittar granen under pyntet! smile.gif Funderar på att klä min änglatrumpet, som nu är 165 cm hög och grenad, med glitter i år och kalla den julgran. För den verkar inte vilja gå till vintervila.
lisselbo
CITAT (Annki @ 20-12-2004, 22:36)
Kul att se era granar, även om man ibland inte hittar granen under pyntet! smile.gif Funderar på att klä min änglatrumpet, som nu är 165 cm hög och grenad, med glitter i år och kalla den julgran. För den verkar inte vilja gå till vintervila.

Min hör verkligen hemma i kategorin att man inte ser granen under allt pyntet biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif . Beror nog mest på att den är ganska ful efter katternas framfart mad.gif
Snöflinga
Fint Lissebo, men var är granen ohmy.gif Fniss, jag bara skojade biggrin.gif
*Felix matte*
Min innegran...röda kulor, ljus och toppstjärna.
pejori
jag får inte plats med en gran....har skippat det..ett år hade jag kulorna i min ormbunke istället smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon