Full version: som sagt var
yla

o jag träffade en av dom i skogen idag
han hade just vilat en stund i sin magiska spindelvävshängmatta
laugh.gif rolleyes.gif tongue.gif smile.gif
cic
Jag är beredd att böja mig inför bildbevis.. sleep.gif
Fenja
wub.gif wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
ariana
Härligt wub.gif smile.gif biggrin.gif
Kattgräs
...visste det...

Men jag trodde de var så skygga och inte ville vara med på bild.
Fast det kanske beror på fotografen. wub.gif
Eva i Skåne
Jag tror snarare att denna tomten är lite av exhibitionist med tanke på hans färgval på klädseln. laugh.gif biggrin.gif
Kattgräs
Ja, det är han nog. Se på leendet också! Riktigt visar upp sig.
smile.gif
Fenja
Nu packar han säcken.... för nu är det snart dags! Jag hoppas att han kommer till oss alla!
Mvh
Fenja
yla
CITAT (Eva i Skåne @ 19-12-2004, 17:24)
Jag tror snarare att denna tomten är lite av exhibitionist med tanke på hans färgval på klädseln. laugh.gif biggrin.gif

äsch Eva han hade bara fått på sej en del magiskt stoff vet du annars hade han varit helt osynlig förstås rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
pejori
CITAT (oldwolfie @ 22-12-2004, 00:56)
CITAT (Eva i Skåne @ 19-12-2004, 17:24)
Jag tror snarare att denna tomten är lite av exhibitionist med tanke på hans färgval på klädseln.  :lol:  :D

äsch Eva han hade bara fått på sej en del magiskt stoff vet du annars hade han varit helt osynlig förstås rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

japp...magiskt stoff som bara finns att köpa på julen i tomteaffären laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Så här ser min tomte ut... han står i hallen och välkomnar. Barnbarnen pratar med och kramar honom.wub.gif
zaaritha
Tja---röd klädnad o vitt skägg; jultomte!
Grå kläder, liten; gårdstomte!
Liten m gröna kläder; vätte!
pejori
har en vätte bakom elementet jag smile.gif smile.gif
han gör jättesmå fotspår i snön på balkongen wub.gif wub.gif barbiedockans skor är bra att göra spår med wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon