ariana
Hej på er
Äntligen jag har fått bredband o nyare dator
det här är jätteroligt
Har inte varit här på länge bara tittat lite ibland vet inte om ni kommer ihåg mig tycker det skall bli kul prata lite ditt o datt med er nu igen
Har haft mycket krångel med datorn det sista o med en del annat också
men nu är det över o jag är lättad att allt gick bra
Såg igår kväll att ni har flera trevliga trådar här tex bilderna från era hem
tackar det var så mysigt att titta på,
har nog glömt hur man sätter in bilder
här men till albumet skall det nog komma några.
Var o reste i Tunisien nyligen skall sätta in mer där på semesterbilder
o på jul o nyår album, nu funkar ju allt mycket snabbare så det känns helt otroligt med datorn nu biggrin.gif ohmy.gif biggrin.gif ohmy.gif biggrin.gif
ah56
Grattis till dator och bredband
Tesa
Härligt att du är på G igen.....avundas dig bredbandet.... rolleyes.gif men det kanske kommer hit till mig med.... till våren har jag hört rykten om...ny dator ska jag snart ha iallafall.....och det skall bli såååå gôtt...
Ewa L
Hej och välkommen åter! F.d. Arianne? Eller är jag helt ute och cyklar i cyberrymden??

Hur som helst, skönt att det ordnat upp sig med både det ena och det andra. Bredband låter skönt.

Själv försökte jag köra premiärturen på ADSL "Light"-version igår, men det gick inte så bra som jag räknat med. Men jag kämpar på...
Tesa
Du är ute och cyklar Ewa...ariana...har varit ariana länge....men det fanns en Adri-anne eller nåt sånt här en gång...
renate
Grattis till ADSL och välkommen tillbaker. tongue.gif tongue.gif
Ewa L
CITAT (Tesa @ 13-12-2004, 11:06)
Du är ute och cyklar Ewa...

Vad skönt, då har jag fått lite välbehövlig motion! Nu skall jag bara komma igång med lite hjärngympa också så kanske de små grå vaknar. tongue.gif
amaira
CITAT (ariana @ 13-12-2004, 09:40)
Hej på er
Äntligen jag har fått bredband o nyare dator
det här är jätteroligt
Har inte varit här på länge bara tittat lite ibland vet inte om ni kommer ihåg mig tycker det skall bli kul prata lite ditt o datt med er nu igen

Hej!!!

Kul!!!

Jag vet inte om jag "ska" komma ihåg dig, jag gör det inte i alla fall, men det gör väl inte så mycket (hoppas jag), NU kommer jag ihåg dig (efter detta alltså tongue.gif )

Välkommen åter, säger jag med.

/amaira.
ariana
TACK
Några kommer visst ihåg mig
Hoppas nu att Tesa o Eva L att ni också får ADSL
Ja du har rätt Tesa här har jag hetat Ariana sen jag hitta hit
skulle bytat bild men vet inte hur man gör får väl göra ett nytt försök


Jag har läst en del på gamla sidor här som jag missat
mycket vackra bilder o roliga sidor att läsa biggrin.gif ohmy.gif biggrin.gif
kerstin z5-6
VT Ariana ! Kul att se dej igen !
Hälsar K
Sulawesii
Välkommen tillbaka!
Ju fler vi är, desto trevligare blir det! smile.gif
*Felix matte*
Välkommen tillbaka ariana och Grattis till bredband!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon