Full version: Favorit i repris!
Sidor: 1, 2
Betty
Så var vi där igen då, dags att kasta tomten all världens väg!:D
Slingshot Santa!
Lena i Torslanda
Japp där flög han 256 meter. Stackars tomten, blåmärken över hela kroppen.
*Felix matte*
Vågar jag säga att jag redan startat tongue.gif ... hade den på mina favoriter laugh.gif
Dzad
334,3 efter många försök... Slår ni mig? biggrin.gif
Först fick jag honom inte ens över stupet. smile.gif
Kommer man över 300 meter så börjar man se mer än bara snön har jag märkt... rolleyes.gif
pisanggoreng
Så skönt det var att slänga honom...! laugh.gif

Fast jag kom inte längre än 316,3 ändå. Och visst står där något efter 300 meter, Dzad.
Sommartorparn
Kan man på något sätt påverka hur långt han flyger?
unsure.gif
humla
Mitt rekord; 350,4.

(efter många försök. Fick 332,1 och 334,3 ett antal gånger)

biggrin.gif

Nån som slår det?
Ann-Christin Lindberg zon II
Näää, jag får inte den där stackarn över... Han studsar hit och dit och slår sig som bara den... Hur gör man?
wolkenkrabber
350,4 meter
lisselbo
348.3 meter, den stackar´n är ganska mörbultad efter alla mina försök.
-asno-
klicka en gång på musen så börjar de springa tryck och håll ner knappen så "laddar" du. Sen är det bara att släppa....
Boxer
Jag har fått max 349.9 efter mycket träning. Jag vill veta vad som händer om man kommer förbi Rudolf, om det nu går. unsure.gif
Boxer
CITAT (Ann-Christin Lindberg zon II @ 06-12-2004, 14:20)
Näää, jag får inte den där stackarn över... Han studsar hit och dit och slår sig som bara den... Hur gör man?

Tänj på gränserna så mycket som möjligt. Låt nissarna dra tomten en bit innan du laddar, och sen ladda så långt det går utan att fastna. wink.gif
Sommartorparn
Min hamnar bara nedför stupet. Samma varje gång. Vad är det för roligt med det?
_underground_
yeti


Mycket roligare =)
pejori
skitspel!!! 85 m laugh.gif laugh.gif laugh.gif
lisselbo
Två spel i min smak, stackars pingviner
Dzad
CITAT
Min hamnar bara nedför stupet. Samma varje gång. Vad är det för roligt med det?


Gör som asno sa:
klicka en gång på musen så börjar de springa tryck och håll ner knappen så "laddar" du. Sen är det bara att släppa....

Nu ska jag se om jag kan slå era rekord. smile.gif
pejori
346,6 biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
det tar sig wub.gif
pejori
150,5 laugh.gif laugh.gif laugh.gif
snart är jag över stup nr. 2 laugh.gif laugh.gif
Dzad
350,4 fick jag ett par gånger nu... månne det är det längsta man kan kasta honom...?
Boxer
CITAT (pejori @ 06-12-2004, 17:42)
150,5 laugh.gif laugh.gif laugh.gif
snart är jag över stup nr. 2 laugh.gif laugh.gif

Kom du förbi renen?
lotta_
325,7 efter många försök. Det var ju kul det här. laugh.gif laugh.gif Tur att tomten har en rund och mjuk mage att studsa på. wub.gif
renate
CITAT (Felix matte @ 06-12-2004, 09:33)
Vågar jag säga att jag redan startat tongue.gif ... hade den på mina favoriter laugh.gif

Jag hittade den med på mina favoriter och har tjuvsartat. 250m i dag.
Berith
CITAT (Betty @ 06-12-2004, 09:22)
Så var vi där igen då, dags att kasta tomten all världens väg!:D
Slingshot Santa!

huh.gif Och jag som klarat att hålla mej borta från honom nästan ett år nu. Hade förresten för mej att vi slog ihjäl Tomten redan då....

Försökte hitta tråden från förra julen för att se hur långt jag kom då men jag hittar den inte. Bettyyy!!! kan du hitta tråden? ohmy.gif
pejori
CITAT (Berith @ 06-12-2004, 18:40)
CITAT (Betty @ 06-12-2004, 09:22)
Så var vi där igen då, dags att kasta tomten all världens väg!:D
Slingshot Santa!

huh.gif Och jag som klarat att hålla mej borta från honom nästan ett år nu. Hade förresten för mej att vi slog ihjäl Tomten redan då....

Försökte hitta tråden från förra julen för att se hur långt jag kom då men jag hittar den inte. Bettyyy!!! kan du hitta tråden? ohmy.gif

346,1 var det berith laugh.gif laugh.gif
Berith
Tråden tack!! ohmy.gif
pejori
Ange en titel på hemsidan hoppas det blir rätt nu
ja det blev rätt tråd. varsegod berith laugh.gif
lotta_
350,4
Berith
350,4 här också... unsure.gif går det inte att komma längre?
*Felix matte*
CITAT (_underground_ @ 06-12-2004, 16:03)
yeti


Mycket roligare =)

Den var kul biggrin.gif jag kom vidare till flera roliga banor... ska testa mer imorron. tongue.gif
*Felix matte*
Jag känner inte till någon som kommit längre än så här... likadant var det förra året.
Kattgräs
Hm.... tyckte jag var duktig på 128 m... unsure.gif
Zazu
350,4m, ligger i favoriterna
Nutten
Hmm, får bara 223 m....iof har jag inte övat! tongue.gif
lisselbo
350.4 jag med, efter ett antal försök.
Kommer det nå´n tomte i år, eller har jag haft ihjäl han? wacko.gif
mvh Marie
Milex
Ni förstör vår jul tongue.gif
Under tiden jag har suttit här och spelat skulle jag ha gjort en fantastiskt massa saker. Men.......
Här sitter jag. Tomten får jag inte iväg mer än 335 meter och någon har ju kommit över 350 meter. Så dit måste jag oxå.
På pingvinsspelet fick jag bara 1734 poäng och där hade ju någon över 7 000 poäng. Det ska slås.

Det går att köpa pepparkakor och lussebullar eller? rolleyes.gif

Nu kastas det tomtar och pingviner på vår andra dator oxå. Var ska det sluta? unsure.gif
*Felix matte*
CITAT (lisselbo @ 06-12-2004, 21:44)
350.4 jag med, efter ett antal försök.
Kommer det nå´n tomte i år, eller har jag haft ihjäl han? wacko.gif
mvh Marie

Han kommer... det törs jag lova eftersom han kom till oss i fjol och då hade ändå både min man och jag dängt han i väggen på 350,4 en massa ggr. tongue.gif laugh.gif biggrin.gif wub.gif
Tomten är alltid snäll och han kommer varje år till alla snälla barn biggrin.gif wub.gif
Betty
CITAT (Berith @ 06-12-2004, 18:40)
CITAT (Betty @ 06-12-2004, 09:22)
Så var vi där igen då, dags att kasta tomten all världens väg!:D
Slingshot Santa!

huh.gif Och jag som klarat att hålla mej borta från honom nästan ett år nu. Hade förresten för mej att vi slog ihjäl Tomten redan då....

Försökte hitta tråden från förra julen för att se hur långt jag kom då men jag hittar den inte. Bettyyy!!! kan du hitta tråden? ohmy.gif

Lugn och fin nu, här är den tappade tråden

Man kan inte komma längre än 350,4 - tyvärr. rolleyes.gif
Magdis
Huuuuuuur bär ni er åt för att kasta 350 meter??? Jag tycker att jag gör mitt yttersta och kommer bara 250 meter. Finns det några knep?
Betty
Övning, övning, övning rolleyes.gif och lite precision... laugh.gif
Magdis
Nu lyckades jag komma upp i 303 meter. Jag har lite svårt att släppa iväg i exakt rätt ögonblick, nissarna vill gärna flyga med utför stupet
Berith
CITAT (Betty @ 06-12-2004, 23:39)
Lugn och fin nu, här är den  tappade tråden

Man kan inte komma längre än 350,4 - tyvärr. rolleyes.gif

Jaaaa! wub.gif

Och i den tråden hittade jag kasta ko-sidan (som var nedlagd! mad.gif ) och kom då osööökt att tänka på den stackars pingvinen som också fick sej några omgångar.

Hittade tebax till den här tråden men pingvin-sidan verkar också borttagen. Kan man hitta honom nån annanstans? Bettttyyyyyy!!!!! ohmy.gif

----------

I tråden om pingvinen fanns ju också den hääääär sidan - inte lika rolig som originalet kanske men huvudsaken är väl att man får smacka pingvin?? sleep.gif unsure.gif
*Felix matte*
Fler Pingvinspel...yeti, som undeground tipsade om
Kasta snöbollar på Pingviner

Julstöket kan vänta tongue.gif laugh.gif laugh.gif

nu har jag plockat bort en länk... den var inge bra sad.gif tongue.gif
Berith
Men Agneta då! ohmy.gif Hur hittade du första sidan??

tongue.gif

Snöbollskastningen kommer jag ihåg från förra julen. Tackar för den! laugh.gif
*Felix matte*
Den fanns i SPELmappen tongue.gif laugh.gif

Mycket roligare än julstök tongue.gif biggrin.gif

BITCH är min favorit och där får man sätta beroendevarning...jag sitter fast sen flera år tillbaka... försöker slå sonhustruns rekord på 97.966 poäng.
lolo
348,3 fick jag som bäst på spelet där man slänger jultomten. tongue.gif Kul spel!
Betty
CITAT (Berith @ 07-12-2004, 07:13)
Hittade tebax till den här tråden men pingvin-sidan verkar också borttagen. Kan man hitta honom nån annanstans? Bettttyyyyyy!!!!!  ohmy.gif

Att ropa på mig vid den tiden på morronen är meningslöst, ohmy.gif <--- det där är en gäspning. rolleyes.gif laugh.gif
Här får du lite att slå på Berith:
Yetisports
(välj språk och klicka sedan på Online games i listen t.v.)
biggrin.gif
lisselbo
CITAT (Felix matte @ 06-12-2004, 23:11)
CITAT (lisselbo @ 06-12-2004, 21:44)
350.4 jag med, efter ett antal försök.
Kommer det nå´n tomte i år, eller har jag haft ihjäl han? wacko.gif
mvh Marie

Han kommer... det törs jag lova eftersom han kom till oss i fjol och då hade ändå både min man och jag dängt han i väggen på 350,4 en massa ggr. tongue.gif laugh.gif biggrin.gif wub.gif
Tomten är alltid snäll och han kommer varje år till alla snälla barn biggrin.gif wub.gif

Då kan jag pusta ut och fortsätta slänga iväg han
lolo
350,4... Det tar sig... tongue.gif Men går det komma längre än så? Har fått just denna siffra på decimalen flera gånger.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon