Full version: Alla längtar inte
*Felix matte*
Kom igen nu ! Vi måste jobba, jobba !
Bara några veckor kvar till Jul!!


Stackars!!! sad.gif
Betty
Det kanske skulle varit smartare av grisen att proppa sig full av godsaker så att den blir tjock och fet i stället för att träna sig smal. De flesta vill väl ha en mager julskinka nu för tiden... rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
gammelnalle
grisigt värre

999 (fast på franska.... biggrin.gif laugh.gif tongue.gif )
*Felix matte*
CITAT (Betty @ 03-12-2004, 17:06)
Det kanske skulle varit smartare av grisen att proppa sig full av godsaker så att den blir tjock och fet i stället för att träna sig smal. De flesta vill väl ha en mager julskinka nu för tiden... rolleyes.gif  :lol:  :lol:  :lol:

Han är på väg... flyr innan slaktaren kommer till byn laugh.gif laugh.gif laugh.gif
renate
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Bara trampa på så slipper han blir julskinka. rolleyes.gif
Fialotta
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Va får du allt ifrån Agneta...
ett skratt till, hur ska de denna dag sluta smile.gif
Betty
Aha, var det så det var!!!? Slaktbilsflykt... rolleyes.gif laugh.gif
netaave
Han kan komma till mig, här har han 539 kompisar. Rena svinstian här alltså. Och här gör vi oss inte av med nån. wub.gif
lotta_
CITAT (Felix matte @ 03-12-2004, 16:59)
Kom igen nu ! Vi måste jobba, jobba !  
Bara några veckor kvar till Jul!!

Jag är inte gris och ska inte bli julskinka men så här är det för mig ändå. Min stressigaste period på jobbet är november - februari och just nu är min arbetskamrat sjukskriven så jag gör en del av hennes jobb också. Dina röda bokstäver Agneta, for rakt in i min kropp. Stressad?? Ja, antagligen mycket................ sad.gif wacko.gif
*Felix matte*
CITAT (lotta_ @ 03-12-2004, 20:13)
CITAT (Felix matte @ 03-12-2004, 16:59)
Kom igen nu ! Vi måste jobba, jobba !  
Bara några veckor kvar till Jul!!

Jag är inte gris och ska inte bli julskinka men så här är det för mig ändå. Min stressigaste period på jobbet är november - februari och just nu är min arbetskamrat sjukskriven så jag gör en del av hennes jobb också. Dina röda bokstäver Agneta, for rakt in i min kropp. Stressad?? Ja, antagligen mycket................ sad.gif wacko.gif

Så synd att du måste stressa... och under sååå lång period sad.gif wub.gif

Finns det inte möjlighet att din arbetsgivare tar in extrapersonal vid "toppar"? Hette han inte Nisse ... han i TV-reklamen för några år sedan... han ryckte in när "trycket" var hårt... bemanningsföretag kanske det heter numera unsure.gif rolleyes.gif
Snöflinga
Skinka och gröt. tralalala...... får vi alla när vi slutat dansa.... eller hur det nu är tongue.gif

Jomenvisst, får bara hoppas att lilla nasse haft ett drägligt liv före hädanfärden. men jag tycker att det är förnedrande att stoppa ett äpple i munnen wink.gif
Bettson
Diskussionen påminner om Emil i Lönneberga när han sa till grideknoen.

Bare ränn på du, så du ä mager som hundan, för se anners blir du julskinke.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon