Full version: Idolmöte
cinis74
Hade julkonsert med min kör i lördags tillsammans med Tommy Körberg och Stefan Nilsson. Och jag fick äran att sjunga duett med Tommy!! Fattar ni?? Jag och Tommy Körberg. Han är ju typ den bästa sångaren vi har i Sverige.

Var bara tvungen att få bubbla ur mig lite. Hoppas det är ok..... wub.gif

Det finns bildbevis. Vill ni se??
Boxer
CITAT (cinis74 @ 29-11-2004, 15:48)
Det finns bildbevis. Vill ni se??

Självklart! Vad väntar du på! *nyfiken* rolleyes.gif
cinis74
Okej, här kommer det......
Boxer
*Imponerad*

Då måste ju du vara extra duktig också.
Även jag tycker att Tommy är otroligt bra. smile.gif
cinis74
CITAT (Boxer @ 29-11-2004, 16:06)
Då måste ju du vara extra duktig också.

Näe... inte alls.....*rodnar* men det var jättekul. En sån här grej får man nog bara vara med om en gång i livet.
yla
grattis på dej va skojj för dej
o allla de andra som va me
renate
Grattis Cinis, vilken upplevelse att får sjunga tillsammans med Tommy Körberg.
Betty
Grattis!, så kul för er alla i kören! Och extrakul för dig, vilken upplevelse! Inte illa att få med sådana duktiga sångare på julkonserten. Vad heter kören? smile.gif
Sylvia
Jättegrattis!! Såg Tommy igår på TV-huset på ettan, jag tycker också mycket om honom. T o m Peter Jöback som sjöng i samma program kände sig skakis i hans sällskap!! tongue.gif biggrin.gif wub.gif
Sylvia
Sulawesii
Jättekul, cinis74! Han är väldigt duktig och det är nog allt du också!
cinis74
Tack snälla för alla lyckönskningar. Det här var verkligen det största jag varit med om i musikväg och jag ryser fortfarande i kroppen när jag tänker på det. Ni skulle ha fått vara med allihopa och njutit av Tommys musicerande. Han må vara speciell som privatperson men som sångare är han outstanding. wub.gif

CITAT (Betty @ 29-11-2004, 17:01)
Vad heter kören?

Kören heter S:t Olofs Kammarkör. smile.gif
Bjäbban
St Olof ohmy.gif
Men, men, det är ju alldeles i närheten av lilla mig…
Vad synd att jag inte viste….
Men i vilket fall Supermega grattis!
magiana
Gratulerar!!! Det blir nog ett minne för livet.
netaave
Får jag "skryta" lite? Jag är nämligen släkt med Tommy, min pappa och han är kusiner. Vi träffas ca 1 gång art 5:e år eller nåt. tongue.gif Däremot träffar vi hans son betydligt oftare, och han är ju också lite kändis nu med såparoll och frågeprogramledare. Han och vår son spelar med i ett band.
Julkonserterna brukar vi få biljetter till T han sjunger här i stan.

Vill du det cinis kan jag maila över bilden på er till honom, han brukar gilla sånt.
lotta_
CITAT (cinis74 @ 29-11-2004, 15:48)
Hade julkonsert med min kör i lördags tillsammans med Tommy Körberg och Stefan Nilsson. Och jag fick äran att sjunga duett med Tommy!! Fattar ni?? Jag och Tommy Körberg. Han är ju typ den bästa sångaren vi har i Sverige.

Var bara tvungen att få bubbla ur mig lite. Hoppas det är ok..... wub.gif  

Det finns bildbevis. Vill ni se??

Jag skulle också bubbla om jag var du. Vilken upplevelse! Jag är stor beundrare av Tommy Körberg, lyssnar ofta på honom och ser varje liveuppträdande jag kan. Han ska sjunga "stad i ljus" på min begravning, men han vet inte om det. unsure.gif laugh.gif laugh.gif

Du är en riktig "lyckost"! wub.gif Grattis! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon