Full version: roliga djurbilder
andreas i uppsala













tongue.gif tongue.gif
yla
skojjiga
Hajjen
wub.gif laugh.gif

Mattjuv!
Fialotta


Den här va ju för söööööt smile.gif
andersen
*Felix matte*
Felix.... när han såg sig själv i spegeln laugh.gif Oj vad jag längtar efter honom... han bor hos lillmatte sen en månad tillbaka. wub.gif
andersen
Felix matte, Tack för ett gott skratt, härlig bild.
andreas i uppsala
laugh.gif säger detsamma laugh.gif tongue.gif
Bjäbban
Ljuvliga! tongue.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Vad sägs om denna utstyrsel som man hittar hos företaget Bamses bollar (i rubriken julkul).



visst skulle den vara fin på detta charmtrollet



Tyvärr är hon inte så förtjust i att klä ut sig som förra hunden var.
zaaritha
Förstår de djur som ej vill bli utklädda!!!
De är ju djur, för 17--inte människor!
*Felix matte*
CITAT (zaaritha @ 26-11-2004, 21:27)
Förstår de djur som ej vill bli utklädda!!!
De är ju djur, för 17--inte människor!

....men overall är ett måste för Felix när det är blötsnö ute... annars är han som en stor snöboll hela han laugh.gif och orkar inte ens gå, utan måste bäras sad.gif wub.gif

han blir inte "utklädd"... bara påklädd. smile.gif wub.gif
zaaritha
Ja, det kan jag förstå!
Vissa hundar behöver kläder!
Som din goding, chi hua hua, nakenhundar ,m fl.
Men inte stora jyckar!!
Åsa, mälardalen zon 2
Jodå visst kan stora hundar ibland behöva kläder den hunden jag infogade bilder på ägs av mina föräldrar och har urusel päls när det regnar, det tar en hel dag för pälsen att torka och i somras fick hon exem när hon badade för att pälsen torkade så långsamt så hon borde egentligen ha någon form av regnjacka när det regnar p.g.a risken för exem men hon har ingen så man måste torka henne noga istället med handduk, hårtork gillar hon inte.



(Kan tillägga att alla hundar är olika förra hunden trodde verkligen att hon var människa (hon var ingen lätt hund att handskas med men hon hade sina ljuspunkter och hon var väldigt intelligent.) och hon älskade sin rulle-tröja, så hon gillade att gå runt med den + hon verkade gilla den där kepsen jag sydde åt henne, syrran fick en som matchade så de kunde gå till kiosken med "likadana" kepsar.)
zaaritha
Ja--då förstår jag att kläder behövs!
Stackars vovve att ha så´na problem! Djuren borde få va´förskonade från alla dessa mänskliga åtkommor!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon