Full version: Album
Ewa smålänska höglandet
är ju en omöjlighet att gå igenom
Hur många av er har bilder från en lite mer "helhet", inte bara en bild på en blomma
En framsida, baksida , gavel, garageuppfart eller något annat som ger en vacker bild



wub.gif nyfiken wub.gif

/Ewa zon 4-5
kerstin z5-6
Hihi .. men du har väl tänkt vara här ett tag ? Nog hinner du , vintern är mörk och lång
Många har också album som heter nåt i stil med
Översiktsbilder ,vyer etc ..från min trädgård -Du kan ju börja med dem
Dessutom hänvisas det ofta dit i speciella frågor o då kanske man passar på att kollla just den personen s album
men som sagt vintern är lång och mörk! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Söker du nåt speciellt för att du planerar tex en ny rabatt , en trädgårdsdel i japansk stil, en damm osv -så får du säkert massor av bilder i svaren .
K
Ewa smålänska höglandet
Nej, jag söker inga nya uppslag smile.gif
Min trädgård är full av dammar, växthus och rabatter, hela gräsmattan är snart borta biggrin.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Tycker bara det är roligt att se vackra trädgårdsbilder laugh.gif laugh.gif laugh.gif

/Ewa zon 4-5
Gunvor Nilsson
CITAT (Ewa smålänska höglandet @ 19-11-2004, 10:07)
Min trädgård är full av dammar, växthus och rabatter, hela gräsmattan är snart borta  :D  :P  :P  :P  :P

Upp till bevis Ewa! Du har bara EN bild i ditt album!! unsure.gif

Vi andra vill också se vackra bilder från din trädgård! smile.gif

/Gunvor
Ewa smålänska höglandet
Vad begär du laugh.gif laugh.gif laugh.gif
sån´t helsike som jag hade med den bilden rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
jag ska se om det finns någon mer wink.gif wink.gif wink.gif

/Ewa zon 4-5
Gunvor Nilsson
Trägen vinner Ewa! tongue.gif sleep.gif

/Gunvor
Betty
4712 medlemmar ja, men alla har inte fotoalbum - om det nu är någon tröst... wink.gif
amaira
CITAT
Hur många av er har bilder från en lite mer "helhet", inte bara en bild på en blomma

Inte jag rolleyes.gif -jag är "närbildsfotograf".

Så nu återstår 4711 medlemmar att gå igenom tongue.gif *skojar!!!*

Jag brukar göra som så, att jag tittar i dagens födelsedagsbarns album, när där finns några.

Ibland kikar jag i nån annans album också, men i stort sett blir det "för mycket" för mig med.
Tycker annars att det är jätteroligt med foton i inläggen wub.gif smile.gif .


Måste tipsa om en favoritbild jag har. Den är tagen av Ingemar, och visar hans hund Gaia, som inte tänker gå med på att hon har vuxit ur kattkorgen laugh.gif




Fast ... det var förstås inte nån helhetsbild... eller ...
I alla fall inte en sån du frågade efter.
Men det finns verkligen PÄRLOR i albumen!

/amaira.
Malvia
Vill gärna lägga in mina bilder, men dem är för stora har jag fått besked om. Men, hur kan de bli mindre? Ska upplösningen på kameran vara mindre? Har en Canon Ixus 400, tidigare en Ixus IV.
Har bara jag detta problem?
wub.gif
Ewa smålänska höglandet
Ledsen Gunvor sad.gif
Grannen ville inte låna ut någon mer bild mad.gif



laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

/Ewa zon 4-5
kerstin z5-6
Malvia -Bildredigeringsprogram ? har du det ? Vilket ?
är det digitala bilder ?

I red programmet kan du förminska bilderna så de passar in här.


Jamen eva det där går vi inte på -mer bilder !


jag har lite vyer i mitt album
smile.gif
Inga från Närke
Jag brukar gå in på medlemslistan och kolla efter medlemmar med album när jag inte har något speciellt för mig. Det är en underbar resa i allas trädgårdar, deras husdjur och annat.
Vill passa på att tacka alla som har album för en MYCKET givande underhållning.
PS! Har lagt ett nytt album "Vinter" om ni vill kolla DS
/Inga
Fialotta
Gör jag oxå Inga...härligt nu på vintern att sitta o titta
o få massa tips...rekomenderas smile.gif
Betty
Ahhh!!! Maudan, har du tjuvstartat??? Julpyntat fast det är mer än en vecka kvar till 1:a advent!!! ohmy.gif laugh.gif rolleyes.gif
amaira
Tjusigt Maudan! Läckert!
Sulawesii
amaira! Vilken underbar bild på vovven! Puss på den!
Fialotta
Ja...tyckte vi skulle ha lite tända ljus nu i
vintermörkret här...gillar o tjyvstarta...med allt laugh.gif tongue.gif tongue.gif
Tesa
Jag har nog mest "översiktsbilder" i mitt album....inte för att det är så mycket att "översikta" men...
Ewa smålänska höglandet
Sådana bilder gillar jag

/Ewa zon 4-5
fruberglund
Om jag hade haft bredband hade jag gladeligen kollat igenom album eller album men för en stackars modemare får det räcka med de jag "ramlar på" i inläggen jag läser.

Jag har också lite vyer och bilder på huset och omgivningarna i mitt album smile.gif
fruberglund
CITAT (fruberglund @ 19-11-2004, 19:05)
Om jag hade haft bredband hade jag gladeligen kollat igenom album eller album men för en stackars modemare får det räcka med de jag "ramlar på" i inläggen jag läser.

album EFTER album skulle det ju vara wink.gif
Tesa
CITAT (fruberglund @ 19-11-2004, 19:05)
Om jag hade haft bredband hade jag gladeligen kollat igenom album eller album men för en stackars modemare får det räcka med de jag "ramlar på" i inläggen jag läser.

..och lägg därtill världens seegaste dator......
Ewa L
Hemma har jag också bara modem att tillgå. På jobbet har jag bredband, men begränsat med tid.

Personligen älskar jag bilder där man kan följa ett projekt "från ax till limpa", därför har jag själv lagt upp 2 sådana projekt.
Tycker själv också om bilder där man kan se ex.vis samma vy under flera årstider (det har jag dock ännu inte gjort, men det kommer nog).
renate
Jag har en del vyar i mina album,som jag har i AoT forum.Här har jag en del,men inte någon helhetsbild över trädgården. tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon