Full version: Tröst
Eleanor
Har varit ifrån forumet några dagar nu efter att ha drabbats av ännu en enorm sorg.
Snickaren som jag samarbetat med i 12 år var i onsdags upp i kyrktornet i Eds kyrka här i Värmland. Fönster som han gjort & jag målat skulle sättas upp. Han håller på med det sista av 12 fönster när något inträffar & han far handlöst ut genom den enda öppna fönstergluggen. Han faller 30 m mot en omedelbar död......
Det känns återigen som jag ramlat ner i ett stort hål där jag knappt kan andas.....
Har sedan länge biljett till en konsert med Lars Winnerbäck ikväll, längtar efter hans tröstande visor.
cala98
Sänder några tröstande kramar
netaave
Jag hörde det där på nyheterna! Så fruktansvärt onödigt. Inte var han så gammal heller, 50 tror jag. Hoppas att han inte hade små barn.

Kramar i mass till dig Eleanor.
Copycat
Hejsan Eleanor ! Många tröstekramar från mig också wub.gif wub.gif
Helen i Piteå Zon 5
Sänder med vinden kramar till dig från mig med! / Helen
Sulawesii
..... sad.gif .....
Kramar!
Eleanor
Tack alla för tröstande ord.
Har just kommit hem från Lasse Winnerbäck -
en ängel wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif .
Det var Lasse med gitarr & munspel & han var verkligen balsam för min själ.
Min snickare hade inga barn dock 2 älskade katter som jag nu ger kärlek & mat i väntan på att vi ska hitta ett nytt bra hem till dem.

Bless you.
lotta_
*kramar*
Bra att du hade bokat konserten, musik är härlig trösterik när man är ledsen.
lolo
Skickar också en varm kram till dig! wub.gif
Tesa
Fy...vad tragiskt...vad jobbigt....
..vad säger man??

...tröstekramar..
Betty
Och här får du en från mig.
Fialotta
Skickar en tröstekram till dig wub.gif wub.gif
Kattgräs
Ord räcker sällan till när sådant händer. Men att veta att du inte är ensam, kanske är till liten tröst. Varma tankar till dig och andra drabbade. wub.gif
pejori
big hug.
amaira
En stor varm kram från amaira också.
Inga från Närke
Sänder också många tröstande kramar. Detta forum är ett bra sätt att skriva av sig sina bekymmer och får lite tröst tillbaka. Se mitt tidigare inlägg "Livet"
Man får ta en dag i taget förhoppningsvis ordnar allt upp sig till slut fast man tycker allt är botten för stunden. /Inga
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon