Ralf
Ina
.....jag är stum..... wacko.gif
joli
fan... de e inte sant... jag känner igen det där. Pappa brukade säga till mig att jag skulle sluta att köpa busskort och gymkort (kostar ju skjortan)
Varför inte ita en promenix till gymmet och tibax så har jag både tjänat pengar och få¨tt motion.
Betty
...och det är alltså de som är på väg in på gymet som åker rulltrappa...
*Felix matte*
CITAT (Betty @ 25-02-2003, 21:10)
...och det är alltså de som är på väg in på gymet som åker rulltrappa...

Betty - Den andra trappan är för dem som är trötta efter passet biggrin.gif
e_sedell
de är bara för mycket, inte konstit att de är överviktiga!
Betty
Har inte bestämt mej ännu för om jag borde skratta eller gråta åt elendet! rolleyes.gif
Ralf
1
Trappan ut är antagligen för att dom inte ska bli stämda om en utmattad deltagare stupar i trappen.

2
När dom är där inne kliver dom bergis i en sån där trappmaskin, Ste up, erl liknande.

3
Man skulle ta o gå in, byta om, o springa upp o ner i trappen 30 ggr. Undar vad dom skulle säga då??
Ina
Du skulle raskt bli diagnosticerad som personlighetsstörd, socialt avvikande och med OCD som krona på verket! Tvångsvård med rehabilitering som rulltrappereparatör så småningom.... wink.gif
abborrmaster
de går ju baklänges såklart! Det e trappmaskiner!!!

/Simon
Ralf
CITAT (Ina @ 25-02-2003, 21:29)
Du skulle raskt bli diagnosticerad som personlighetsstörd, socialt avvikande och med OCD som krona på verket! Tvångsvård med rehabilitering som rulltrappereparatör så småningom.... wink.gif

OCD???

Snart börjar hon parktisera sina nyvunna yrkeskunskaper på oss.....
Ina
Obsessive Compulsive Disorder - Tvångssyndrom på svenska..... tongue.gif
Ralf
CITAT (Ina @ 25-02-2003, 21:55)
Obsessive Compulsive Disorder - Tvångssyndrom på svenska..... tongue.gif

Jag har många tvångssyndrom. Tex behöver jag ofta pengar den 24:e....
Ina
Jag är också drabbad - jag vill ha champagne på nyårsafton.... Vartenda år!!
Berith
CITAT (Ralf @ 25-02-2003, 21:57)
Tex behöver jag ofta pengar den 24:e....

Det känner jag redan den 20:de... unsure.gif wink.gif Ibland ännu tidigare!
abborrmaster
inte förrän nu hajjar jag varför studiebidraget inte kommer precis innan nyårsafton till skillnad från lön ohmy.gif

Eller tänkt på det iallafall...

/Simon
Inga från Närke
Hej
Kan inte låta bli att kommentera era slutsatser om dessa rulltrappor.
Det kan inte vara så att det är gjort för en rullstol. Även handikappade tränar???????????????????
Det finns även de som har svårt att gå men vill träna eller????????????

Jag tycker inte det är konstigt de kanske har tänkt till istället, men sedan att människor som KAN gå använder den är ju en annan sak.
*Felix matte*
Så sant!
Tänkte inte på det trots att jag själv är i behov av dem.
Men att köra rullstol i rulltrappa är nog omöjligt.
Helen i Skåne
Jag vill ha champagne varje dag... wub.gif fast det blir ganska sällan... unsure.gif
Annelie
CITAT
Kan inte låta bli att kommentera era slutsatser om dessa rulltrappor.
Det kan inte vara så att det är gjort för en rullstol. Även handikappade tränar???????????????????
Det finns även de som har svårt att gå men vill träna eller????????????



Hrm...har du någonsin försökt köra en rullstol i en rulltrappa någon gång? Det är inte helt lätt kan jag berätta...och om personen skulle vara själva är det i stort sätt omöjligt...

Tack för bilden Ralf - den gav mig ett gott skratt biggrin.gif
Eva i Skåne
CITAT (Berith @ 25-02-2003, 22:02)
CITAT (Ralf @ 25-02-2003, 21:57)
Tex behöver jag ofta pengar den 24:e....

Det känner jag redan den 20:de... unsure.gif wink.gif Ibland ännu tidigare!

Jag kan bara konstatera att det finns fördelar med barn under 16. Då kommer barnbidraget till mamma den 20:e varje månad biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif

............men gissa när jag är utan pengar? Jo, den 15, 16, 17, 18 eller 19:e sad.gif unsure.gif wink.gif Alla har vi nog våra fattiga dagar någon gång under månaden.

Det bästa upplägget hade jag när jag var gift första gången för sådär hundra år sedan. Jag hade månadslön och han hade veckolön. Det funkade perfekt smile.gif
Sylvia
CITAT (Berith @ 25-02-2003, 22:02)
Det känner jag redan den 20:de... unsure.gif wink.gif Ibland ännu tidigare!

Men varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet av lönen??
e_sedell
CITAT (Inga från Närke @ 26-02-2003, 00:27)
Hej
Kan inte låta bli att kommentera era slutsatser om dessa rulltrappor.
Det kan inte vara så att det är gjort för en rullstol. Även handikappade tränar???????????????????
Det finns även de som har svårt att gå men vill träna eller????????????

Jag tycker inte det är konstigt de kanske har tänkt till istället, men sedan att människor som KAN gå använder den är ju en annan sak.

om man sitter i rullstol kan man väll inte använda en rulltrappa laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (e_sedell @ 26-02-2003, 19:21)
om man sitter i rullstol kan man väll inte använda en rulltrappa  :lol:  :lol:  :lol:

Inte snällt sagt! sad.gif
alltså smajlisarna.
Man väljer inte själv.
e_sedell
det var inte så jag menade, det var lite roligt skrivet av Inga. Villa bara mobba henne lite tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (e_sedell @ 26-02-2003, 19:45)
det var inte så jag menade, det var lite roligt skrivet av Inga. Villa bara mobba henne lite tongue.gif

OK! Då förstår jag. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon