Full version: Mobilabbonemang..
Caprice
Jag tillhör dem som haft ett och samma mobilabbonemang i flera år...
Ringer väldigt lite på mobilen ..

Har haft Vodaphone, betalat... ca 5:-/minut, tror jag...
Samt en månadskostnad...

Böt precis till Djuice, kostar 99 öre minut / dygnet runt..!
Ingen övrig avgift!
Vilken skillnad!

Dessutom får man ha kvar samma nummer när man byter!


Caprice
netaave
Här har vi allihop bytt till kontantkort, det är ännu bättre tycker jag. Vi sätter in 200/telefon och månad och det räcker bra. Får kontinueligt inbetkort från telia, ingen abbonnemangsavgift och "betala först, ring sen"
Ralf
Du får alltid ha kvar nummret nnär du byter numera, om du är registerad på ditt nummer.
PÅ cint kan man jämföra priser och abonemang
Zanna
På tal om mobiltelefoner, är det någon som har Nokias telefon med kompass och GPS (vet inte vad den heter)? Jag är lite nyfiken på den eftersom jag är mycket ute i skogarna runtomkring och inte alltid tänker på vart man går - så det kan bli väldigt långa skogsvandringar biggrin.gif Har funderat på att köpa GPS men om man kan kombinera telefon och GPS så vore det mycket mer praktiskt.
kristerh
Passade på att köpa en Sony/ericsson z1010 när vodafone hade födelsedagsfest... fick telefonen för 49:- mån samt abbonemang för samma kostnad i ett år. tyckte jag fin telefonen billigt tot 588:- vad jag vet så kostar den 5-7000:- wub.gif
Kaktus-kanske
Bra länk Ralf !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon