Full version: Smittar av sig
LenaTuring
Skulle vilja ha ett nyhetsprogram som bara sänder glada nyheter!
Hur känner man sig inte när man har tittat på aktuellt och rapport - Nej, just det, inte särskilt upprymd precis.

Tänk....... så mycket bra saker som händer varje dag som vi aldrig får vetskap om.
Tänk........ om man kunde titta på lite positiva nyheter när man känner sig lite nere eller behöver ryckas upp. rolleyes.gif
GoSatta
prova norsk tv!

läste någon undersökning om att i Norge har dom mer procent med possitiva nyheter även fats dom ungefär har lika mycket brott som vi här i Sverige.

och på grund av det var även normännen mindre rädda för brott och kände sig tryggare än oss Svenskar.

Hejja Norge!
Sulawesii
Ja! Nyheter för oss veklingar! Själv måste jag i perioder låta bli att kolla på nyheterna för att de drar ner mig.
kristerh
Ja det saknas positiva nyheter, ta tex irak kriget, jag har en jobbarkompis som är från irak, och han vet att det händer positiva saker oxså, men det rapporteras det aldrig om, utan vi får bara se det negativa och matas med uppgifter om att usa är den store satan... dessutom vinklar de svenska massmedierna nyheterna negativt. tex kallade de terroristerna som förstör o spränger i irak för frihetskämpar!! de är dessutom inte irakier utan det är utländska terrorister som passar på att slåss mot usa och irak för att förhindra att de får en demokratisk regering, något de saknar därnere i mellanöstern, de flesta länderna där styrs av antingen religösa fanatiker eller någon tyrann!
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon