Full version: Kexet
Kexet
Jag gick in på det här forumet i dag, fick veta att detta fanns via en bekant. Har själv blivit intresserad av trädgård då jag äntligen fått möjlighet att kunna odla lite själv mm. Läste då en insändare med signaturen HEHOC och tyckte den var rolig! Blev förvånad då jag läste alla hätska insändare gentemot HEHOC. Jag kan inte förstå hur man kan ta detta så personligt. Känner ni alla HEHOC och känner HEHOC er? Jag såg det enbart som roligt. Tycker därför att ord som övertramp låter väl överdrivet. Det var det jag menade.

Hälsn
Betty
edit
fjodor
CITAT (Kexet @ 04-11-2004, 22:15)
Jag gick in på det här forumet i dag, fick veta att detta fanns via en bekant. Har själv blivit intresserad av trädgård då jag äntligen fått möjlighet att kunna odla lite själv mm. Läste då en insändare med signaturen HEHOC och tyckte den var rolig! Blev förvånad då jag läste alla hätska insändare gentemot HEHOC. Jag kan inte förstå hur man kan ta detta så personligt. Känner ni alla HEHOC och känner HEHOC er? Jag såg det enbart som roligt. Tycker därför att ord som övertramp låter väl överdrivet. Det var det jag menade.

Hälsn

CITAT
Tyckte att det äntligen var någon som kunde liva upp den här tråkiga chatten.
Rimmar väl lite dåligt med
CITAT
Jag gick in på det här forumet i dag



?????? wacko.gif blink.gif wink.gif jag tror någon drar mig i benet
Kexet
Vad är det som rimmar dåligt! Kan du inte dra en snabb slutsats? dåligt!!
För att skriva klarspråk, jag anslöt mig till chatten i går, men har varit intresserad ett tag och läst och tittat på inlägg och kommentarer. Tänk vilka förklaringar vissa behöver.

Ha en trevlig helg alla!
*Laika*
Jag håller med Fjodor ja, det rimmar faktiskt lite illa. Antingen så är du en jäkel på att uttrycka dig fel, eller så är det inte så mycket sanning i det du säger. DU själv sa att du "i dag" gått in på forumet, efter att ha blivit informerad av en bekant. Vilken "snabba slutsats" ska man dra av det då? Klart att det behövs långa förklaringar då du själv inte riktigt hållit dig till sanningen. Det hade väl vart bättre om du redan från början i den här tråden, sagt som "det var"(OM det nu var så det var) att du läst inläggen en tid o NU blivit medlem. Konstigare än så är det inte, varför ska man bluffa om när man började kolla runt? Finns ingen anledning till det, om man nu inte är ute efter ännu mera trassel o bråk. Sånt verkar det finnas nog av redan nu, det behövs inge mer nu, låt lugnet komma tillbaka.
Mvh. Laika
Kexet
Håller fullständigt med föregånde skrivare!!!!!Är ni shcizofrena hela bunten eller?????????Jag känner mig som en förbrytare, här skall anaylseras och diskuteras i oändlighet, drop it!! Är ni seriösa eller?
lolo
unsure.gif mad.gif Nämen Fjodor o Laika... Vad är det med er??!
Ralf
CITAT (Kexet @ 05-11-2004, 18:47)
Vad är det som rimmar dåligt! Kan du inte dra en snabb slutsats? dåligt!!
För att skriva klarspråk, jag anslöt mig till chatten i går, men har varit intresserad ett tag och läst och tittat på inlägg och kommentarer. Tänk vilka förklaringar vissa behöver.

Ha en trevlig helg alla!

Vill bara påpeka att detta är ett forum, ingen Chat. Skillnaden är väldigt stor.
lolo
wacko.gif Oops...
zaaritha
Ojdå!!!
Mr Nobody
Vill bara säga att schozofreni är en psykossjukdom och några sådana sjukdomar finns väl inte i detta forumet eller.

Häls från en frisk
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon