Fredi
Caprice
Vad är det för något...??
Malmö Fjällsipps Förening...? tongue.gif

Caprice
Fredi
Nej, för då hade jag lagt det under Prydnadsväxter tongue.gif smile.gif smile.gif smile.gif
Caprice
laugh.gif

Caprice
Eva i Skåne
Missade????
Nej du, inte ens en kvinna utan större sportintresse kunde missa denna händelse laugh.gif biggrin.gif wub.gif

Man har ju man och söner som håller en väl uppdaterad laugh.gif
och som Malmöbo under mina första 30 år, så måste jag erkänna att jag inte helt kan nonchalera en sådan händelse.

SM-guld SM-guld SM-guld

smile.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif tongue.gif wub.gif laugh.gif smile.gif laugh.gif rolleyes.gif tongue.gif wub.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif
Ciczi
Nej Vem kan missa en sån sak.... är fortfarande stum eftersom rösten flög all världens väg igår!

Livet är Ljusblått!!! wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

Ciczi
Hannele
Häcken då??
Sulawesii
CITAT (Eva i Skåne @ 31-10-2004, 10:02)
Nej du, inte ens en kvinna utan större sportintresse kunde missa denna händelse laugh.gif biggrin.gif wub.gif

...... förutom jag då...... rolleyes.gif
lolo
Vem bryr sig...? rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif Nä, skämt åsido, grattis alla malmöbor till SM-guldet! biggrin.gif /Ann-Louise
Annelie
TJOHOOO!!! biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Betty
CITAT (Hannele @ 31-10-2004, 21:50)
Häcken då??

Öhhh, vems häck? blink.gif
Fredi
CITAT (Hannele @ 31-10-2004, 21:50)
Häcken då??

Alla 35 fansen är väl nöjda över Häckens seger i Superettan.
Yin o Yang
Jag blev nästan lika glad över MFFs SM-guld som över att mitt Degerfors IF äntligen tog sig upp i Superettan wub.gif . Född skånska, men nu värmländska - då får man dela på gracerna rolleyes.gif. Det blir svårare om Degerfors skulle ta sig tillbaka till allsvenskan igen wink.gif . Och publik har vi - eller vad sägs om 6 300 personer på Stora Valla när de spelade avgörande matchen mot Umeå FC smile.gif . I kommunen bor 10 200 laugh.gif .
Fredi
Härligt att ett publiklag som Degerfors återvänder till de högre serierna (trots kval-lotteriet bland vinnarna av div2-serierna). Grattis!

Förhoppningsvis kommer lagen med högre publiksnitt hamna högre upp i seriesystemet när klubbarna drivs alltmer efter korrekta ekonomiska förutsättningar och inte bara lever på de aktiva medlemmarnas egna plånböcker.
Yin o Yang
Du har så rätt Fredi - visst är det ett knasigt system, när man måste kvala trots att man vunnit sin serie mad.gif . Men nu gick det vägen och hela samhället svävar fortfarande på små moln biggrin.gif . Det betyder väldigt mycket för hela Degerfors, som ju haft (och har) det kämpigt med hoten om nedläggning av järnverket, dålig ekonomi, hög arbetslöshet sad.gif . Hoppas det vänder nu wub.gif och mitt hjärta klappar för MFF också. Var på besök hos lillebror i påskas och då var vi på matchen mot Örebro. Vilken stämning! Och ett så härligt spel smile.gif
Tirre
Jag: MALMÖÖÖÖÖ! MALMÖÖÖÖ!!! SM-GULD! SM-GULD! SM-GULD!!!
Ååhhh! VARFÖR är jag inte hemma i Malmö idag???

Sambon: Om du hade sagt ja, när jag ville flytta ner förra året, så hade du varit det...

Där fick man så man teg...
Men sen kontrade jag med: Du, det där AIK... Hur gick det för dem, egentligen...?

Sambon: Tyst!! mad.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Håkan
CITAT (Hannele @ 31-10-2004, 20:50)
Häcken då??

Vems??
Gunvor Nilsson
....jag fäller en tår för Halmstad som var så nära sad.gif

/Gunvor
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon