Caprice
Vad ska hon göra nu...?
Gifta sig med Michael Jacksson...? laugh.gif
(förlåt..)

Hon har betalat 30 miljoner för sitt ansikte....
SÖNDERSKUREN? Jocelyn Wildenstein ville se yngre ut och opererade sig med detta resultat.

Jocelyn Wildenstein har röstats fram som mest skrämmande
NEW YORK.
Hon har redan utsetts till "världens mest skrämmande kändis".
Nu har Jocelyn Wildenstein ett nytt ansikte.
Den amerikanska societetskvinnan Jocelyn Wildenstein, 59, var gift med en konsthandlare och dollarmiljardär ända tills hon upptäckte honom i sängen med en 21-åring.

Jagade ungdom
Hon började operera om sig för att se yngre ut, för att behålla sin make. Tyvärr lämnade han henne ändå. Vid skilsmässan fick hon en rejäl summa pengar.

Miljoner kronor
Närmare 30 miljoner har tvåbarnsmamman Jocelyn spenderat på att förändra sitt utseende, enligt glamourtidningar. Och många anser att resultatet inte är så lyckat.
En hemsida för plastikkirurgi utsåg henne förra året till världens mest skrämmande kändis, på grund av hennes ansikte.
Nu har hon en ny look. Döm själva.


amaira
Stackars kvinna!!!

Psyksikt och känslomässigt störd, kallar jag det, mer än "plastikkirurgi", som "bara " är ett uttryck för en inre ohanterlig smärta.

Bläh för platsikkirurger som utför sådana hästhandlar-jobb, för att tjäna pengar. Det är väl knappast plastikkirurgi som var och är hennes innersta behov av hjälp???

/amaira.
pejori
tycker fruktansvärt synd om henne.
tänker på hur hon måste ha känt sveket från sin man för att utsätta sig för nått liknande.
kan också känna en vrede mot läkarna som så oseriöst lätt detta fortgå, och enbart såg till sin egen förtjänst.
fanns det ingen som kunde säga nej, och hänvisa henne till psykvården för att få hjälp med sin självbild?
mycket tragiskt sad.gif
kristerh
Tragiskt, och hon omger sig nog bara med ja sägare wink.gif ingen som kan tala om för henne hur hon ser ut...hon borde få pengarna tillb.
Retar mig på alla dessa Kändisar som fyller läpparna till bristningsgränsen och sedan tycker att de är snygga wacko.gif
såg tillexempel Britt Ekland på någon bild (hon som en gång var snygg) såg ut som ett monster med gigantiska läppar sad.gif
Victoria Silvstedt är en annan svensk som fallit för detta,
de kan ju knappast stänga munnen. ser ut som de har värsta herpesen eller fått fläskläpp.
krister
lotta_
Jag kan tyvärr inte se din bild Caprice... sad.gif
yla
det verkar som om hela aftonbladet har problem just nu wub.gif
Betty
CITAT (lotta_ @ 21-10-2004, 17:32)
Jag kan tyvärr inte se din bild Caprice... sad.gif

Högerklicka på rutan med rött kryss i och välj "Visa bild".
gammelnalle
CITAT (Betty @ 21-10-2004, 17:48)
CITAT (lotta_ @ 21-10-2004, 17:32)
Jag kan tyvärr inte se din bild Caprice...  :(

Högerklicka på rutan med rött kryss i och välj "Visa bild".

hjälper i alla fall inte mig...

ser inget : men hon kanske har förvandlats till "osynliga kvinnan" ???

biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

nej kanske inget att skämta om... men om det är värre än med Jacko så är det för d......t...
Caprice
Här har hon piffat till sej..
Snyggare...? wink.gif



Caprice
pejori
CITAT (gammelnalle @ 21-10-2004, 17:53)
nej kanske inget att skämta om... men om det är värre än med Jacko så är det för d......t...

det är tio resor värre mad.gif mad.gif mad.gif
gammelnalle
hoppsan nu kom båda/bägge bilderna...

nej... tacka vet jag naturliga kvinnor (gärna UTAN spackel...) oavsett hur rynkiga de må vara...
Berith
Ursäkta alltså.... men hon ser ut som en utspökad häst! ohmy.gif
gammelnalle
CITAT (Berith @ 21-10-2004, 19:03)
Ursäkta alltså.... men hon ser ut som en utspökad häst!  :o

Berith:

Vilken förolämpning !! Tag genast tillbaka...

Man får inte förolämpa våra hästar så illa!!! De har ochså känslor !!!


rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Berith
Joo jag vet! unsure.gif Jag vet också att våran häst appsilut inte skulle spöka ut sej så.
lotta_
Å fy så hemskt. Vilket spöke! Buuuuuu
andersen
Stackars människa,det är hemskt att folk väljer att göra om sig på ett sådant sätt, jag funderar på alla ungdomar i dag som ändra allt på kroppen tex tatuerar sig över hela kroppen,är det så att kraven hur man skall vara och se ut är så höga att det driver folk till att göra om sig helt? eller tycker dom inte om sig själva och sin kropp?
pejori
CITAT (gammelnalle @ 21-10-2004, 18:36)
nej... tacka vet jag naturliga kvinnor (gärna UTAN spackel...) oavsett hur rynkiga de må vara...

jo du nallen. tänk om fler kunde resonera så, och få sina kvinnor att KÄNNA sig vackra som dom är smile.gif smile.gif
det är inte lätt när alla former av skönhetsliteratur talar om hur du ska vara och se ut, samt dom senaste metoderna att utplåna rynkor och ålderstecken wub.gif wub.gif
ålder har blivit något skrämmande som vi bekämpar.
tydligen till vilket pris som helst wub.gif wub.gif
Lena i Torslanda
Om hon sett sådan ut utan ingrepp hade det varit OK att håna henne och kalla henne häst och spöke då också?? Det är lätt att skratta åt andras utseendefixering men man kanske ska vända blicken inåt lite grann och fundera över sina egna värderingar.
lotta_
CITAT (Lena i Torslanda @ 21-10-2004, 21:14)
Om hon sett sådan ut utan ingrepp

Som tur är handlar inte den här tråden om det...
Sylvia
CITAT (Berith @ 21-10-2004, 19:03)
Ursäkta alltså.... men hon ser ut som en utspökad häst! ohmy.gif

Läste någonstans att hon ville se ut som en katt...
Caprice
Lena i Torslanda,
precis som Lotta skrev så handlar ju inte tråden om det...

Den här människan har ju frivilligt opererat sig, och dessutom betalat en förmögenhet för det..!
Hon VILL se ut så här!

Skulle jag möta denna människa i en hiss el likn, så skulle jag inte veta riktigt vart jag skulle titta... Jag skulle absolut trott att hon råkat ut för en mkt svår olycka, och sedan genom plastikoperationer försökt åtgärda detta... Då skulle jag till fullo förstå om så gått igenom 100-tals operationer!

Står så klart mkt om denna människa i amerikanska tidningar och på nätet... Hon tycker tex att kattdjur har vackra ögon, DÄRFÖR har hon opererat sig till dessa ögon.. wink.gif Och visst, jag tycker kattögon ÄR mkt vackra... på KATTER!
Hon har sagt i intervjuer att människor som har rynkor tycker hon synd om... Eftersom de inte har råd att operera sig...!

Hon ser sig själv utan överdrift som ett slags föredöme inom plastikkirurgin!
("Allt går att göra, bli den du vill vara.." hennes egna ord)
Hon tycker själv hon är väldigt snygg för sina... 65 år eller vad det är...


Hon skriver i en kolumn för ngn tidning ang plastikoperationer..
Som en slags rådgivare, alltså.. Tänk er att er 18-åriga dotter rådfrågar henne...

Vad det egentligen handlar om är väl en kvinna med alldeles för mkt pengar som helt tappat fotfästet, men inte märkt det själv...

Oerhört tragiskt.. Men sticker man ut hakan får man nog räkna med en snyting..? Särskilt om man är nedlåtande i fråga om andra...

Caprice
Gossen Ruda
Hur såg hon ut innan "förbättringen"?
amaira
CITAT
Hur såg hon ut innan "förbättringen"?
Du har en poäng där Ruda biggrin.gif .
(Fast allvarligt, det var en bra fråga)



CITAT
Hon ser sig själv utan överdrift som ett slags föredöme inom plastikkirurgin!
("Allt går att göra, bli den du vill vara.." hennes egna ord)


Jaha, då är hon ju nöjd, då är det ju bra vad gäller henne.
(menar jag allvarligt, utan ironi, det finns så mycket att uppröras över i världen, att en kvinna som förlorat fotfästet, men är nöjd med det, inte tillhör det som upprör mig)


Det finns människor som behöver uppmärksamhet mer än någonting annat, och den effekten har hon ju uppnått.
Den unnar jag henne.



CITAT
Hon skriver i en kolumn för ngn tidning ang plastikoperationer.
Som en slags rådgivare, alltså.. Tänk er att er 18-åriga dotter rådfrågar henne...


??? Hmmm, min erfarenhet är att ungdomar vill vara VACKRA! De har nog i första hand andra modeller som förebild...
Inte skulle jag vara orolig för det (när det finns så mycket annat att vara orolig över tongue.gif )

Det är ett fascinerande spektakel, att se en annan människa spöka ut sig så oerhört, och dessutom inte ens förstå att det är vad hon gör... Visst väcker det en del väl gömda känslor inom många av oss.

/amaira
Caprice
Exentrisk...?



Här är en sida där hon ger råd ang plastik, i Happy Woman Magazine...
joecelyn

Här är hon med en väninna med lika god wink.gif smak...
cic
Är det allvar?? Tycker hon att hon är vacker? jag fattar ingenting.. wacko.gif blink.gif

Jag menar inte att hon är ful i den bemärkelsen att hon ska gömma sig eller så, men jag trodde först att hon var ett offer för dålig plastkirugi..
Gossen Ruda
Det går säkert hem i dumhetens högborg, USA. Tänk på alla uppumpade bröst däröver, det är nästan vanligare än opumpade. Såg en liten snutt av en p-rulle därifrån. Tjejen som agerade presenterades som hon som har större bomber än Nato!

Hon såg ut att vara från sydostasien. Tänk er 2 meloner där man skär bort en liten bit så att den inte rullar omkring på bordet. Så såg brösten ut, diametern var ungefär dubbelt så stor som diametern på fästet. På dessa kolosser fanns en bröstvårta i mitten på en vårtgård som tänjts ut till en diameter på 1 dm.

Snyggt? Nähä, närmast groteskt. Men förmodligen går det hem därborta, även utanför porrbranschen. Varning för akupunktur bara!
Ina
CITAT (Gossen Ruda @ 22-10-2004, 08:00)
Hur såg hon ut innan "förbättringen"?

@Gossen Ruda
Den frågan var den första jag ställde när jag såg bilder på henne... Har fortfarande inte hittat några svar. OM jag mot förmodan hittar något så lovar jag att meddela dej - den enda utöver mej själv som har ställt frågan så jag har hört/läst den...
Virgo
På nån TV-kanal så var det ett reportage om henne.
Hon är så korkad så hon kan inte ens koka vatten!
Hon behövde ett stort underhåll , så hon kunde anställa nån som kunde sköta om de vanliga hushållssysslorna.
yla
CITAT (Ina @ 23-10-2004, 01:45)
CITAT (Gossen Ruda @ 22-10-2004, 08:00)
Hur såg hon ut innan "förbättringen"?

@Gossen Ruda
Den frågan var den första jag ställde när jag såg bilder på henne... Har fortfarande inte hittat några svar. OM jag mot förmodan hittar något så lovar jag att meddela dej - den enda utöver mej själv som har ställt frågan så jag har hört/läst den...

hon va en ganska söt tjej
hitdtade detta för det undrade jag också wub.gif
lotta_
CITAT (oldwolfie @ 23-10-2004, 10:08)
hon va en ganska söt tjej

Hon så ju helt NORMAL ut, men hon måste ju ha haft en mycket dålig självbild eftersom hon opererat sig så mycket. Jag hoppas i alla fall att hon själv är nöjd med resultatet, i så fall är det ju helt ok vad vi än tycker.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon