Full version: Höstdepressionen
*22many*
och allt är hur jobbigt som helst sad.gif unsure.gif , klicka in Dig på den här länken http://www.weed.ru/temp/catglobus.swf tongue.gif tongue.gif . Det smittar, jag lovar rolleyes.gif.
Finns bara en liten hake, man måste ha högtalare, men det har ni väl alla wink.gif
stina
Underbart!! biggrin.gif laugh.gif
carol
Jag har inte högtalare... mad.gif unsure.gif
*22many*
Så synd Carol sad.gif . Har Du någon kompis som har, så att du kan skicka länken vidare? Den är en upplevelse. På jobbet har vi löst upp många knutar med den här kissen tongue.gif
Tesa
..funkar nästan lika bra som kossan Maria i Helsingborg hade en gång.... wub.gif
*22many*
Nu blir jag nyfiken sleep.gif , har Du kvar länken???
TeliaNet
det var ju en gullig kitten i alla fall
det finns ju speciela ljusterapi-rum, men jag skapar ett sådant med växterhär hemma.
jag använder ljus fr. fönster och lysrör 860, 6000*K.
*Felix matte*
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Kul!
det finns en liknande med en skrattande baby... är det någon som har den länken?
Betty
Skrattande baby
andreas i uppsala
sjungande hästar

mandoms/kvinnodoms provet Hoppas ni överlever det tongue.gif
*Felix matte*
Tack Betty! wub.gif

Andreas... Sjungande hästar länken har jag
den andra fick mig mad.gif mad.gif mad.gif
och då ska jag tala om för dig att jag har faktiskt "lång stubin" laugh.gif
andreas i uppsala
visst är den otroligt dryg tongue.gif laugh.gif
netaave
Läs nåt kul! T. ex. det här som är lite tänkvärt också! rolleyes.gif

HUR KÄRLEKEN BLEV BLIND

Det var en dag långt innan människorna befolkade jorden som Långtråkigheten hade extra långtråkigt.

-Åh, vad jag har tråkigt. Här är så TRÅKIGT! Jag har SÅ tråkigt!

-Jag tycker det är bra som det är. Svarade Latheten som satt i ett hörn.

-Jag har i alla fall roligt, hördes från Skadeglädjen.

-Jag vet! Jag vet! Ropade Galenskapen, vi leker kurragömma!

De andra tänkte att det var bäst att göra som Galenskapen sa för annars visste man ju inte vad han skulle kunna ta sig till.

Alla sprang och gömde sig utom Latheten som lade sig ner på stället och Tveksamheten som sprang mellan det ena och det andra stället utan att kunna bestämma sig.

Kärleken hade svårt att hitta ett gömställe, hon skulle ju inte vara alltför lätt att hitta och det måste vara vackert där de skulle finna henne.

Hon hittade en rosenbuske och började gräva sig ner under rötterna, Kärleken skall ju sitta djupt.

-97-98-99 och hundra nu kommer jag! Skrek Galenskapen och sprang iväg för att leta efter de andra och föll genast över Latheten.

Tveksamheten avslöjade sig när han höll på att byta mellan två gömställen och snart var även de andra infångade.

-Jag vann!, jag vann! ropade Galenskapen, jag är bäst!

-Men du har ju inte hittat Kärleken, smilade Skadeglädjen.

-Nej, jag måste hitta Kärleken, sa Galenskapen och började springa omkring och ropa på Kärleken.

-Kärleken! Kärleken! Jag måste finna dig! Jag vill så gärna finna dig!

-Hon finns under rosenbusken, hördes Sveket viska, gräv du där.

Galenskapen grävde och grävde, men hittade inte Kärleken.

Då kom Ondskan och sa ”Ta den här grepen och hugg i jorden så går det lättare”

Galenskapen högg och högg.

Plötsligt hördes ett skri och Kärleken kom upp med blodet rinnande i hela ansiktet och ögonen sargade.

-Vad har jag gjort! Skrek Galenskapen förtvivlat. Jag vill inte skada dig, jag ville bara hitta dig! Jag ville bara ha dig!

-Det är ingen fara sa Kärleken ljuvt, bara du leder mig vid handen så klarar jag mig bra!

Och det är därför som Kärleken är blind och alltid går hand i hand med Galenskapen!
renate
CITAT (andreas i uppsala @ 07-09-2004, 18:14)
visst är den otroligt dryg tongue.gif laugh.gif

Vad var det för roligt med den????????????????????????? mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif

Den lilla kisse misse var best laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Susanne i Linköping
Mandoms-/kvinnodomsprovet, hur slutar det? Efter typ 70 alerts gitte jag inte fortsätta så jag stängde fönstret... tongue.gif

netaave, din historia är fin fast lite läskig... du borde varna känsliga personer (som jag) först! rolleyes.gif Nä jag bara skojar!
Fast jag tycker bättre om ordet "Lättjan" än "Latheten"! biggrin.gif

Katten gör sig bäst att titta på i sällskap, tror jag. Den kändes inte kul att titta på ensam. Men söt katt i alla fall.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon