Inga från Närke
Hej
Har varit borta ett tag och nu när jag kommer in igen så tycker jag det blivit lite rörigt.
Varför använder man sig inte av de olika avdelningarna.
Som t.ex. Tomaterna. Borde det inte ligga under en annan avdelning än småprat.
Jag förstår om ni tycker jag verkar lite petig men man missar en hel del om man är intresserad av en speciell sak tycker jag.
Sedan detta bläddrande i Småprat för att eventuellt hitta det man letar efter m.m.
Tack för ordet hoppas att någon mera tycker som jag. tongue.gif
Gunvor Nilsson
Jag tycker man vänjer sej med oredan, men det var sagt att Sylvia skulle flytta inlägg till den avdelning som det hör till. Men hon har haft bråda tider med Odla.nu så vi får leva med röran. Jag läser det mesta, så mej gör det inte så mycket. rolleyes.gif
Eva Swahn
Inga, jag kan hålla med dig om oredan. Det blir gärna så att jag åtminstone mest kollar i "småprat". Men jag försöker skärpa mig att skriva egna frågor/inlägg där jag tror att de hör hemma.

Jag saknar däremot en avdelning för "anläggning" där man kunde fråga om planering av trägård, grusval, gångars läggning, staket, spaljér osv. Det börjar kännas alltmer aktuellt nu när säsongen närmar sig.

Diciplin stavas disciplin
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon