Annki
Hur får ni taggarna i marginalen att fungera, ni som lyckas?
abborrmaster
alla får in det på tur

/Simon
Annki
Men om man inte har någon tur då, hur gör man dåååå? sad.gif
Gunvor Nilsson
Vilka taggar i vilken marginal menar du???? huh.gif Menar du "Användbara ikoner" i så fall klickar du i "hålet" till vänster om ikonen=symbolen. Men dom kan du bara använda om du startar en tråd med ny rubrik.
Var de´ det du menade? unsure.gif

Ja nu trilla 10-öringen ner! Du skulle ha klickat i "hålet" till vänster om utropstecknet
Annki
Tack! Men det var ju det jag gjorde när jag startade ny tråd med rekordbilliga frön på EKO. Klickade vänster, valde bild och det blev en kamera. Fast jag valde ett utropstecken... Tack Gunvor!! Nu försvinner jag ned till testforum och kämpar tills jag kan! Jag blir så f-d! Sorry, menar "bragt ur fattning" eller så, för man ska ju inte svära. Suck! sad.gif
Gunvor Nilsson
Nej, stopp - du klickar bara i hålet till vänster nära utropstecknet. Sen behöver du inte göra något mer.
Annki
Vajjert! Nu hajade jag också! De där små hålen MELLAN symbolerna var inga dekorationer - det var DÄR man skulle klicka! Tack! wub.gif
Gunvor Nilsson
Va´skönt att det lyckades till slut! Jag känner igen mej - när man inte får till saker och ting blir man så frustrerad så man kan gå i taket och så säjer man alla fula ord man kan och några till. wacko.gif

Kul att du fick fröerna ännu billigare än jag. Jag gör nog en ny runda dit och köper ännu mer fröer - kan snart öppna handelsträdgård!
Berith
CITAT (Gunvor Nilsson @ 15-02-2003, 21:55)
Men dom kan du bara använda om du startar en tråd med ny rubrik.

Man kan klicka i dom också när man skriver ett inlägg, men då hamnar det bara i det inlägget där man valde det... blink.gif wink.gif (jag valde ett hjärta...)
Gunvor Nilsson
Aha, det har jag inte tänkt på! Har väl inte känt nåt behov antar jag. sleep.gif
Skulle kanske ha använt det igår när det var alla hjärtans dag!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon