renate
Kunde inte låter bli att ta med kamran när jag gick en sista runda i trädgården i kväll,kl. var redan 20:30 och ljuset bra.Jag köpte en fågelskrämma som jag hängde upp i rosrabatten,om det hjälper mot rådjuren vet jag inte. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
kerstin z5-6
Tack för trädgårdsvandringen smile.gif Vilka stora fina rosbuskar du har ! Fågelskrämman var underbar den med smile.gif
Fenja
Trevligt! Mycket trevligt! Och jag fick se min favoritvaxduk igen wub.gif wub.gif !!
Mvh
Fenja
Kattgräs
Härliga bilder Renate!

Nu fick jag massor av tips på höstblommande, hittills är det bara rosor och ringblommor (förutom ogräset biggrin.gif ) som blommar än.

Rudbeckiorna var så fina! Hur attraktiva är de för sniglarna förresten?
cala98
Åh, vad fint du har! wub.gif
Har du några andra blommor i Floxrabatten på våren? Det såg så fint ut nu, med fina färger! Jag är bara så otålig så jag skulle inte kunna undvara en hel rabatt ända till nu..... laugh.gif
renate
CITAT (Kattgräs @ 22-08-2004, 13:04)
Härliga bilder Renate!

Nu fick jag massor av tips på höstblommande, hittills är det bara rosor och ringblommor (förutom ogräset biggrin.gif ) som blommar än.

Rudbeckiorna var så fina! Hur attraktiva är de för sniglarna förresten?

Jag har aldrig sett en snigel på mina Rudbeckior,rådjuren tycker tydligen inte om dom heller.
renate
CITAT (cala98 @ 22-08-2004, 14:24)
Åh, vad fint du har! wub.gif
Har du några andra blommor i Floxrabatten på våren? Det såg så fint ut nu, med fina färger! Jag är bara så otålig så jag skulle inte kunna undvara en hel rabatt ända till nu..... laugh.gif

Jag har inget annat i floxrabatten på våren,den är bakom garaget där jag inte är så mycket.Jag skulle har satt ekplankor som kant men det blev inte ferdigt.
Renate
Fialotta
Tack Renate...du har så fint och fågelskrämmande va ju för läcker...
har du gjort den själv?
Tack för titten wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon