Annica i Sörmland
Hej!

Har upptäckt att det är sensommarmässa nästa helg, 27-29 augusti, och funderar på att åka dit å kika lite. Är det någon som vet något om denna mässa? Har den arrangerats förr? Är den skojig att besöka? Informera mig jättegärna!! biggrin.gif

Kramar A
pepparmynta
Hade inte en aning om det, har tittat på Hågelbys hemsida nu men jag hittar ingen info! huh.gif
Caprice
Jag var där på trädgårdsmässan i våras...
Den var Ok, men man ska inte ha för stora förväntningar....

Väldigt brett sortiment, alltifrån godis, kläder, skulpturer till lökar, och plantor..

Kanske ett 15-tal utställare...

Caprice
Caprice
Här är en länk
Hågelbymässa
netaave
Hågelbyparken - där har jag dansat många mil! rolleyes.gif
pepparmynta
Caprice, jag fick inte upp din länk men fick genom den tag på rätt adress till; Nordisk Flora
Annica i Sörmland
Jag har oxå kikat på hemsidan. Men jag vet inte om jag tyckte att den var så bra.

Tack Caprice för att du sänkte mina förväntningar! Hittade nämligen en annons för mässan som skruvade upp mina förväntningar ganska rejält. wacko.gif Lät som om det gick att hitta massor av spännande växter. Det kanske det gör, vem vet. Blir kanske ett besök om vädret är bra!
Caprice
Annica, mässan är värd ett besök..! Bara man vet att det är en mässa i ett mindre slag...
Man kan säkert hitta massor av spännande grejer, i våras när jag var där köpte jag bla blommande ormbunke, japanskt underblomster samt svart akleja.. bla.. biggrin.gif

Pepparmynta: Vi länkar till samma ställe o plats.... !

Caprice
pepparmynta
CITAT (Caprice @ 19-08-2004, 10:19)
Pepparmynta: Vi länkar till samma ställe o plats.... !

Ja men för mig blir den första sidan bara blank, så jag tog egenskaperna från den sidan och länkade igen.
Annica i Sörmland
Caprice: Jag tycker att det är bra att du sänkte mina förväntningar! Som jag uppfattade annonsen så lät det som en stor mässa och nu vet jag att det inte är så! Så jag menade inget illa. sad.gif

Det kommer nog att bli ett litet besök om vädret är bra eftersom det verkar vara en utomhus-mässa!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon