Full version: Inte utan min dotter
Bitto
Vart kan man få tag på en så pass halvgammal film som denna??? Någon som har nå´t tips?
TeliaNet
kommer i håg namnet men vet inte om jag sett den, vad handlar den om?
Bitto
Den handlar om en kvinna i USA, som är gift med en Iransk man och har en dotter med honom. Mannen bestämmer att de skall bosätta sig i Iran, med allt vad det innebär av kulturkrockar etc.
Kvinnan bestämmer sig för att fly från Iran med sin dotter...
Ralf
Här kan du läsa mera om filmen, den var inte särskilt bra. Boken är mkt bättre och finns på de flesta biblioteken. Jag har letat hos några stora videohandlare i sverige men filmen verkar ej finnas till salu längre.

Enda sättet att köpa den är begagnad från USA, men då utan svensk text.
TeliaNet
då är det ju; not whitout my child.
den är väl ganska känd.
andreas i uppsala
Jag har sett den på tv några gånger förut. Kolla CDON om de har den
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag tror jag har den kvar, om inte så har någon av brnen den hemma.

Elisabeth
Bitto
Skulle det finnas en chans att du skulle kunna kopiera den åt mig? (har skickat ett vanligt mail till dig också)

Mvh Bitto
Elisabeth-Västkustkolonisten
Bitto det har inte kommit något mail till mig.

Jag kan inte ta en kopia för att vi bara har en video och så är det inte heller tillåten att kopiera. Men om du vill kan du köpa den

Elisabeth
Bitto
Elisabeth, nu har jag skrivit ett litet privat meddelande till dig här på forumet... Hoppas att det fungerar nu då!

Bitto
*Felix matte*
Om du har läst boken så kommer du bara att bli besviken när du ser filmen.
Jejja
Du kan ju söka på Kazaa eller DC. Det blir billigare än att köpa den...
*22many*
Många bibliotek hyr ut filmer. Där kan man ofta få tag på mycket som inte är dagsfärskt smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon