adrian
Vi kommer att finnas på plats P2 på Skänninge Marknad tisdag kväll till torsdag kväll..

Om det är någon som vill träffa oss och se växter in action eller bara prata lite så är alla välkomna... biggrin.gif.





Vi bor tillsammans med alla våra växter i en enorm Vagn...

Välkomna alla Roundupanvändare, buttersmurfar och även alla trevliga Odla skribenter... tongue.gif

Om någon vill se nåt specielllt så är det bara att slå en signal innan vi åker...

073-685 22 07

(mobilen är ALLTID med och PÅ...)
Annica i Sörmland
Var där idag och kikade lite på dina gröna "monster". Personligen tycker jag att såna växter känns lite opålitliga. Men i levande livet såg de nästan rara ut. Lite mindre än vad jag trodde... Blev dock inga inköp.. Tänk om växterna skulle till att snaska på mina katter!? wub.gif (Jag vet att det inte händer!)

Till alla er som inte har så långt till Skänninge (Strax utanför Linköping) kan jag säga att marknaden är väl värd ett besök. Om inte annat så kan man ju titta på Brutala Blommor!
adrian
Hejsan!
Det var getinginvasion i skänninge, och föresten säkert hela sverige nu... blink.gif

Våre Sarracenior blev så fulla att det välte omkull, godisförsäljaren bredvid oss var den ende på hela marknaden som INTE besvärades av getingar...

För de var hos oss och i våra trumpeter... biggrin.gif

Alla som besökte oss fick se hur det hela gick till, getingarna blev drogade och föll ned i trumpeterna.

En geting kunde man flytta runt med en penna, han var så full att han inte fattade någonting...

det var en väldigt kul marknad och det var fullt pådrag hela dagarna.

Susanne i Linköping
NEEEJ!!! Och detta läser jag först NU! Och jag som hoppade över Skänningemarken i år. Min Venus skulle ha behövt tittas till av dig, Dick. Gick det bra på "marken", kommer du nästa år också? I så fall ska jag INTE missa det!

(Fotnot: "marken" är en förkortning av "marknaden".)
adrian
Vi kommer tillbaka dit om och om igen... smile.gif

Vi hade jättekul på marken, och jättetrevliga knallar runtomkring oss...

Det gick jättebra, bästa hittills... smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon