Full version: NEJ!
andreas i uppsala
sad.gif sad.gif nej sad.gif sad.gif Ush sad.gif Det var inte kul sad.gif förbannade straffmissar och tulpanlökar mad.gif

I morgon drar jag på semester och lämnar allt åt sidan. Jag kommr vara borta halva juli. Undertiden kommer jag sörja lite och sen förhoppnings vis glömma allt och ha lite kul wink.gif
Copycat
Ha en riktigt underbar semester Andreas. Och tänk som så, "pojkarna" kan väl få lite semester dom också. Jag tycker att dom gjort det bra ändå. wub.gif
TeliaNet
vart ska du åka andreas?
Betty
Synd att de förlorade... hade varit kul om de fått vara kvar, men ärligt talat så hade jag inte trott att de hade en chans... sad.gif
andreas i uppsala
jag sdka till sete i södra frankrike biggrin.gif
renate
Trevlig semester Andreas
önskar Renate tongue.gif rolleyes.gif
TeliaNet
jag är kanske lite avis, men när jag inte har hälsan så är jag mer avis på de som har hälsa.
Copycat
Andreas, du får inte glömma att ta mycket bilder åt oss på Odla från vingårdarna. Jag/vi ser fram emot dom när du kommer hem. Hoppas du får ett härligt väder wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon