Inger GMT
http://www.odla.nu/album/data/beringresor/...1589_p12436.jpg
Har börjat på två nya album idag. Sommar 2004 och Fuchsior.
I sommaralbumet kommer även bilder på vår nyaste "favoritblomma" att finnas.
Billben's Boom Boom kallad Yatzy. Welsh springer Spaniel som nu är tio veckor.
Han har redan visat sig vara en riktig trädgårdentusiast.
Hälsn Inger
Inger GMT
Det blev inte riktigt som jag tänkt med bild i inlägget om mina nya album. Bara en länk. Tacksam för tips på hur jag ska göra.
Hälsn Inger
Fialotta



Åhhh...vad söt...ska försöka berätta hur jag gjorde med din bild.

Högerklicka på bilden och klicka på egenskaper markera sedan url och klipp ut sedan klickar du på bild i svaret på odla och klicka in...tryck av taggarna...klart!
Hoppas jag va till hjälp smile.gif
Inger GMT
Tack Maudan. Har skrivit av ditt svar så jag har det nästa gång jag vill ha bild i ett inlägg.
Hälsn Inger
renate
tongue.gif Åhh en så liten söt krabat,Fuchsiorna är fina de med,så många du har.

Renate
yla
ojoj så vackra fuchsior
som dansande balettdansöser
vilken lycka att ha all dessa smile.gif
*Felix matte*
Så underbara bilder.
Vacker som en saga tycker jag Molesworth är wub.gif
och alla de andra också plus hunden så klart biggrin.gif
magda
Sicken gullig bäbbe! (valp) Är det en welsh springer spaniel möjligen? Och jag blir litet avis på dina välskötta rabatter.....kanske e tur att jag inte kommer in på mitt album, vet inte om jag törs visa upp mina ogräsrabatter tongue.gif

/Magda
Inger GMT
Ja Magda, bebisen är en Welsh Springer Spaniel med mycket spring i benen.Han lyckades krypa under staketet (Gunnebostängsel)idag och satt sen ynkligt gråtande på yttertrappan. Tur att det var dit han gick
Kan trösta dig med att vi har gott om ogräs vi med. Det är nog bara stora rabatten vid uppfarten som det inte får plats ogräs i.
Hälsn. Inger
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon