Full version: Ullet.....
Mi70
Vilken fin sida om er lilla plorp! En berättelse som grep tag i mig, tack för att du delat med dig av den!
Ullet
Tack så mycket. biggrin.gif Jo, han är särskild vår lille Prins Plorp, han är liv i kubik o minut! laugh.gif Nu ska vi äntligen få igenom vår bostadsanpassning med staket runt hela tomten så äntligen ska vi kunna vara ute alla samtidigt med detta yrväder. smile.gif Känns bra att kunna nå fram med det som man inte alltid kommer i kontakt med i den "vanliga" världen, finns säker fler här på Odla som är med om samma sak.....
Hoppas det känns bättre för dej. smile.gif Snart kommer värmen! O gräv en rad för mig, skaka en såll för mig också är du rar den ggr du kommer ut på fältet. biggrin.gif biggrin.gif
Mi70
"Nu ska vi äntligen få igenom vår bostadsanpassning med staket runt hela tomten så äntligen ska vi kunna vara ute alla samtidigt med detta yrväder."

Vad skönt, jag har förstått att det kan vara en riktig kamp för att få hjälp som man har rätt till från vissa kommuner!

"Hoppas det känns bättre för dej. Snart kommer värmen! "

Jo, det känns redan bättre........... Solen skiner och på måndag åker vi på en liten minisemester med goda grannar till Helsingfors. Min miniman (Einar 2 år gammal) får vara hemma med mormor och morfar, så att min stora kille som är 7½ år, får stå lite i centrum och få all vår uppmärksamhet ett tag. Dessutom, att jaga en tvååring på finlandsfärjan, hur kul är det.......................!


"O gräv en rad för mig, skaka en såll för mig också är du rar den ggr du kommer ut på fältet."

Det lovar jag!
biggrin.gif
Ullet
*ryyyser* jaga tvååringar på färjor känns som nåt man gör om man vill plåga sig själv, lite som att ta med Plorp på en fin fest-man vet avrt det slutar men man försöker ändå trots bättre vetande. Nånstans borde man ha förstått bättre. *S*

I sommar ska vi åka bort på semester med den äldre pojken som tyvärr får stå tillbaka för sin brors skull, Plorp ska vara på korttids (om han börjar sova bättre vill säga) o då passar vi på att för första ggr på fem år vara med den store killen en längre stund ensam. Känns underbart bra! Hoppas ni får det bra i Helsingfors! trevlig resa!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon