Full version: ogräsplockare
yla
en sån här liten kille skulle alla ha ,han gör det alldeles av sej själv,o ni ser att han gör ett gott arbete,fler bilder på den lille arbetaren i albumet barnbarn

renate
Vilka goa barnbarn du har,jag vänta med spänning på mitt femte barnbarn,som skulle födas i går.Jag gjorde en liten "resa" i ditt album.Ditt torp är nog det riktiga paradis på jorden,helt förtrollat.Du är en duktig fotograf med mycket fantasi.
Kram Renate
ariana
Håller med Renate
tror du är fantastisk på det mesta
hoppas du njuter där nu i ditt underbara torp

mitt älsta barnbarn tog studenten för en vecka sen
det är roligt med barnbarnen när de blir äldre också
Ullet
Hur är han uppfostrad? Kanske ngt för mina barn? Kan däremot inte se den yngste göra nåt sånt, han skulle trava rakt på o rycka upp allt som såg trevligt ut. biggrin.gif Storkillen gräver gärna djupa gropar åt mamma eller kantskär rabatter, tyvärr är tålamodet lika kort som intresset för tjejer är just nu... laugh.gif Men om man ser det långsiktigt händer det ju mycket iaf. *S*

En härlig kille du har där!
*Felix matte*
Så gulligt wub.gif Kanske har han ärvt mormors odlarintresse.

Jag måste visa bilden åt Emelie så kanske hon tar efter
och avlastar morfar litegrann tongue.gif biggrin.gif
yla
inte e de ju jag som fostrat den lille pilten
han följer efter sin pappa så fort han kan
o gör efter honom
utan att man behöver visa rolleyes.gif
han e bra go eller huir
men de gäller ju att inte ta ur dom lusten att apa efter

han e två år o visst har han dragit upp fel grejer ibland
laugh.gif
odlarintresset har han nedärvt från mej såklart men svärsonen
älskar sin trädgård så han har fått dubbelt upp
ska bli kul o se hur det blir me 6månaderspojken sen då han börjar
tullmejs
Här i avdelningen gulligheter kan jag berätta om den familj som förgäves väntade på pionernas blomning, sedan de yngre förmågorna nogsamt hade samlat in alldeles utmärkta "köttbullar"...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon