Full version: Åsså några till
essla
Hej!

Kan inte låta bli att bidra med ett par roliga grjer jag oxå =)
Har ingen pejl på vem som sakt vad.men här kommer det..

[COLOR=purple]Komihåg att de tår du gladeligen trampar på idag kan ha förbindelse med den röv du blir tvungen att slicka imorgon...

[COLOR=blue]En gång trodde jag att jag hade fel men det var ett misstag!

[COLOR=red]Så här förolämpar du två generationer samtidigt...säg till tonårspojken han har mindre skäggväxt än sin mor...

[COLOR=green]En gång var jag en ros nu är det slut men jag är fortfarande en ros....en maskros!

[COLOR=purple]Livet är en fest! Varför är inte jag bjuden?

[COLOR=blue]Jag vill vara en tår. Födas i ditt öga leva på din kind och dö på dina läppar.

[COLOR=red]Kärleken är som en fågel, håller man för lätt flyger den, håller man för hårt dör den...

[COLOR=green]Den som älskat aldrig glömer. Den som glömt ej älskat har. Den som älskade och glömde viste ej vad kärlek var!

[COLOR=purple]I use to fall in love, now Im only all a parth

[COLOR=blue]Love is like a telephone, you never know when its gana ring!

[COLOR=red]When I met you I was trying to get you now I trying to forget you!

[COLOR=green]Livets stora gåta: älska, glömma och förlåta!

[COLOR=purple]Ibland är saker för bra för att vara sanna, det är de oftast inte heller...

[COLOR=blue]Tiden läker alla sår!

[COLOR=red]Never say never!


Kommer fler en annan gång! Kram från mig!
essla
Hoppsan!

Skulle fortsatt på en annan tråd + vet inte vad jag gjort för fel med färgera... hoppas det är ok iaf. =)
gammelnalle
CITAT (essla @ 16-06-2004, 15:09)
Hoppsan!

Skulle fortsatt på en annan tråd + vet inte vad jag gjort för fel med färgera... hoppas det är ok iaf. =)

hej !! Ser ut att platsa på antingen " dagens Citat " eller "definitioner"

misstänker att du "glömt" att "stänga av taggen" mellan färgbytena...

nu står det [ inget mellanslag COLOR= red ] och för att byta till [COLOR=orange] orange måste jag "stänga taggen"
då står det [ inget mellanslag /color ] SEDAN byter vi färg [ inget mellanslag color=orange] och förhoppningsvis skall det funka...
åså avslutar vi med att " stänga alla taggar "


PS detta har tjejerna här på odla.nu lärt mig.... DS
Posse
CITAT (essla @ 16-06-2004, 15:09)
Hoppsan!

Skulle fortsatt på en annan tråd + vet inte vad jag gjort för fel med färgera... hoppas det är ok iaf. =)

Felet är nog - som gammelnalle redan skrivit - att du inte klickat på knappen "Stäng taggen" eller "Stäng alla taggar". Och så rekommenderar jag användning av knappen "Förhandsgranska" och möjligheten att justera innan man klickar på "Skicka svar". smile.gif

huh.gif Dock verkar det som om man nödgas skriva in stäng-taggar "manuellt" om man först i förhandsgranskningen upptäcker att man glömt det. Stängtaggen för färg är: [/COLOR]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon