Full version: Första gången...
Fisan
Idag!! biggrin.gif Det var grymt kul. Visserligen bara en liten, privat, men det fanns en hel del (i mitt tycke) ändå. Det blev en rhododendron ( vicke namn) o en busk o klängros. Samt mycket mersmak!! smile.gif smile.gif
kerstin z5-6
Aha ! Snart blir du som jag -ögonen lyser illgröna och förnuftet åker varje gång jag besöker sådana ställen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Vilken ros blev det ?
andreas i uppsala
samma här tongue.gif laugh.gif och imorgon bär det va till zetas. Ska köpa frilandshibiscus, woodbridge, re heart och blue bird biggrin.gif o bambu så klart phyllostachys och kanske magnolia grandifolia edith bogue. Det blir säkert tio gånger det där. Alllt bara skenbar iväg sad.gif men det är det kanske värt. smile.gif

Vad köpte du mer förutom klängros, busk och rhodis?
Fisan
Rosen är golden shower.. Det bara två blommor, men det blir mer nästa gång! biggrin.gif
magiana
Oj, visst är det kul på såna ställen! Synd bara att man inte har obegränsade tillgångar i plånboken att handla för.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon