Gunvor Nilsson
Det behövs en Gossen Ruda som motvikt på det här forumet.
Är det slut på kontroversiella ämnen eftersom han inte hör av sej? ohmy.gif
Ralf
Löningshelg kanske??
Gunvor Nilsson
Tror inte det har med den saken att göra!
Betty
CITAT (Gunvor Nilsson @ 24-01-2003, 21:25)
Är det slut på kontroversiella ämnen eftersom han inte hör av sej? ohmy.gif

Hans sista inlägg är skrivet 20/1-03. Det är väl inte så länge sen, eller???
Virgo
hej,

Det finns fler än Gossen Ruda som inte är så aktiva längre.
Det finns väl inte så mycket att orda om just nu.
Och alla vill väl inte skriva en massa "dynga" för att hamna så långt upp på tio i topp listan som möjligt!
Det är ju bara nån månad kvar tills det är dags att så och då börjar frågorna dugga tätt igen, kontroversiella och icke kontroversiella.
Gossen Ruda
Så är det Virgo. Jag går in nån gång per dag och skummar av men finner oftast inget av intresse. För att vara ett trädgårdsforum är trådarnas innehåll mångskiftande milt uttryckt. Det mesta är långt från mitt trädgårdsintresse och då menar jag inte bara Roundup.

Dessutom finns det fler fora mm på internet att ägna sig åt. Allt får ta sin tid. Tyvärr har verkmästar´n i dom undre regionerna varit på dåligt humör i ett par veckor vilket också har inverkat på lust mm. Men snart så kommer åter ljusa tider så ni får gärna tjôta på. Caio.
Berith
CITAT (Virgo @ 25-01-2003, 01:02)
Och alla vill väl inte skriva en massa "dynga" ---

Förstår att du menar mej - sad.gif - ibland kan jag bara inte behärska mej, och så drar jag med nån annan som drar med nån mer och så är det i full gång! Men lite skojsigt kan vi väl få ha innan trädgårdslivet börjar igen på allvar? unsure.gif
Eva i Skåne
CITAT (Berith @ 25-01-2003, 15:04)
CITAT (Virgo @ 25-01-2003, 01:02)
Och alla vill väl inte skriva en massa "dynga" ---

Förstår att du menar mej - sad.gif

Jag vet inte om du och Vilhelm gnabbats förr så du känner dig träffad Berith, så länge har jag inte varit med, men för mig var det helt uppenbart att det inte gällde dig, det där med att skriva dynga för att komma högt på 10-i-topp-listan.
Berith
CITAT (Eva i Skåne @ 25-01-2003, 15:25)
--- men för mig var det helt uppenbart att det inte gällde dig, det där med att skriva dynga för att komma högt på 10-i-topp-listan.

Jag kände mej nog lite träffad för att skriva 'dynga' sad.gif men inte för att komma högt på 10-i-topp-listan. smile.gif

Nää, Wille och jag har nog varit vänner och sams den tid vi varit med här. Hoppas jag iaf...? unsure.gif
yla
fniss ,,,,,thi hi

dynga ska väl ändå passa på ett trädgårds forum

flåt wub.gif wub.gif kunde inte låta bli

allt frodas ju av dynga rolleyes.gif
Iris i V-botten
Skriv gärna" Dynga ".

Låt bara bli att kasta skit på varandra laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
abborrmaster
ojj... jag vågar knappt svara - känner väldigt negativa vibbar ifrån willhelm unsure.gif

/Simon
Fialotta
Bryyyyyy dig INTE Simon....

Även " dynga" kan förgylla vardagen rolleyes.gif rolleyes.gif

Vi gräver vidare rolleyes.gif
Ina
Jag gillar också "dynga"! Det är en ljusglimt i vintermörkret att komma hit och få läsa alla möjliga saker. Jag tycker inte att det är störande att det är inlägg som handlar om annat än trädgård. Vi som är här har ju ändå intresset för att odla gemensamt och då känns det ganska naturligt att snacka om annat också. Inte sjutton pratar jag bara psykologiska teorier med mina kurskompisar på universitetet!

Man är ju naturligtvis inte tvungen att haka på babblandet, om man inte vill!! wink.gif
Berith
Nu vet vi ju vart Åke tagit vägen, men en annan forumist som lyst med sin frånvaro ett bra tag nu är Helull. Nån som sett till henne? unsure.gif
*Felix matte*
CITAT (Berith @ 25-01-2003, 15:42)
Jag kände mej nog lite träffad för att skriva 'dynga' sad.gif men inte för att komma högt på 10-i-topp-listan. smile.gif

Jag känner mej mycket träffad men bjuder på det.
Har inget att komma med i tips & rådväg men lusläser allt
och hoppas att något fastnar i minnet
Men för säkerhets skull har jag lagt in femtielvahundra länkar
i Favoriter. Dit går jag och övar på läxan när jag får en stund över
(från surfandet) tongue.gif
Ina
Jag tror att Helull kastade in handduken vid jul.... Hon härsknade till över en diskussion som höll sig till ämnet, om jag inte minns fel. Stor förlust för oss här på forum!
Fialotta
CITAT (Ina @ 25-01-2003, 20:44)
Jag tror att Helull kastade in handduken vid jul.... Hon härsknade till över en diskussion som höll sig till ämnet, om jag inte minns fel. Stor förlust för oss här på forum!

Ursäkta mig...men...

diskussionen höll ju sig till ämnet..är det fel???? unsure.gif wacko.gif blink.gif


Fattar Nada unsure.gif
Virgo
Hallojsan,

Småprat är ju till för att "snacka skit" om allt möjligt!

Viktigt är nog att man inte är alltför elak! Lite tjyvnyp här o där har ingen hamnat på psyk för. tongue.gif

> CITAT (Ina @ 25-01-2003, 20:44)
Jag tror att Helull kastade in handduken vid jul.... Hon härsknade till över en diskussion som höll sig till ämnet, om jag inte minns fel. Stor förlust för oss här på forum! <

hade jag ingen aning om.
hon kommer nog tillbaka snart!
*Felix matte*
CITAT (Virgo @ 25-01-2003, 22:19)
Hallojsan,

Småprat är ju till för att "snacka skit" om allt möjligt!

Viktigt är nog att man inte är alltför elak! Lite tjyvnyp här o där har ingen hamnat på psyk för. tongue.gif

"Och alla vill väl inte skriva en massa "dynga" för att hamna så långt upp på tio i topp listan som möjligt!" Sagt av Virgo!
Liiiite dubbeltydigt - Eller?
yla
jo gissa varför våra kära webbisar fixade en avdelning för småprat
rolleyes.gif smile.gif biggrin.gif ohmy.gif smile.gif
just för att vi skulle kunna snacka lite "skit" wub.gif
eller hur laugh.gif biggrin.gif

jag har det här forumet litegrann istället för en dagstidning,till morronfikat
ok de e kanske lite sent mitt morronfika men de e min morgon
o så lite kvällslektyr,,,,me lite skitsnack o koll av vad som hänt
dessutom får jag en massa ideer när jag läser
som kommer att ge frukt på mitt torp........................med dynga o allt laugh.gif biggrin.gif
Ina
CITAT (maudan @ 25-01-2003, 21:44)
Ursäkta mig...men...

diskussionen höll ju sig till ämnet..är det fel???? unsure.gif  :wacko:  :blink:


Fattar Nada unsure.gif

Det var en diskussion som höll sig till ämnet, ja, men det var nog inte därför som vår kära Helull gav upp. Det var nog snarare att ämnet genererade lite upprörda känslor..... wink.gif
Fialotta
Jaha.........

men då vill jag passa på och skicka en önskan att
helull kommer tillbaka..... smile.gif wub.gif smile.gif wub.gif
Kramisar!
Helen i Skåne
Oavsett dynga eller skit så hoppas jag du kryar på dig Åke! OCh välkommen tillbaka när du är i form igen... laugh.gif
Gossen Ruda
Tackar. Jo jag gör så gott jag kan och eftersom Roundup dök upp i en annan tråd vaknade andarna till liv igen. God vår på er.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon