Full version: Bröllopstider
netaave
Våra grannar ska gifta sig i sin trädgård i morgon, de har gjort så fint, bundit ner de blommande äppelträden till en portal bl.a. Jodå vi är bjudna.

Berätta om era bröllop, kanske någon mer gjort som dom.

Själv gifte jag mig en smällkall men vackert rimfrostig decemberdag 1989. Vi bjöd hit släkten på lunch och åkte till rådhuset före. Skrev i annonsen som vi hade samma dag "öppet hus i kväll" tänkte att dagen före nyår kommer inte så många. Det kom 90 pers! laugh.gif
Hannele
Spårvagn till Rådhuset i sista minuten.
Vi fick låna en bukett plastblommor hos fotografen... (Vi hade förlovat oss den 1 april.)
Det var för över två decennier sedan - och vi är fortfarande lyckligt gifta. sleep.gif
Trots det oromantiska bröllopet.
Virgo
Det var alltså inget aprilskämt? tongue.gif

Fredagen den 13:e absolut ingen otursdag.
*Felix matte*
Kyrka, präst och hela köret...
sedan fest för ca 50 personer och det håller än wub.gif
Året var 1965
rutis
Ja, jag vet inte än hur det kommer bli, men den 22 aug vet jag hur det blev! biggrin.gif
Alsterolle
Mitt eget var länge sedan. Sonens däremot häromåret och det finns lite bilder från det att titta på:

Cicci&Thomas bröllop

Exempel : "Skönt att det är över!":



Med mottot odla.nu kom ytterligare ett skott på familjeträdet så småningom - den lille Hugo på "profilbilden" till vänster är krydda i tillvaron för

Fafa Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon