Full version: Nu har jag följt
*Felix matte*
och det som slår mig ... är att detta forum skulle kunna jämföras med en skolklass i grundskolan.
Här finns åsikter av alla de slag...likaså medlemmar med olika bakgrund och intressen.
För det mesta flyter allt friktionsfritt, tips och råd tages tacksamt emot...
men ibland skär det sig och åsikterna går isär... då är det viktigt att skilja på sak och person och inte ta till personliga angrepp.
För min egen personliga del måste jag bara säga... Odla.nu är det bästa forum jag råkat på wub.gif
yla
05-11-2002, 18:17 då blev jag medlem o sitter här än
tycker som du att de är ett himla fint forum på alla sätt
jovisst ibland knakar det lite men de e så sällan så det kan vi stå ut med
har varit i andra forum där det alltid är gny o gnäll
men här e de flesta inlägg snälla
oki det har hettat till ett par ggr men snart har vi lugnat oss


jag blir nog kvar ett tag till tror jag
fast numera hinner man inte läsa allt det är synd wub.gif

tack alla o tack forumskaparen smile.gif
TeliaNet
när jag kommer hem så tittar jag först på odla.nu-forumet, sen faktaomfartyg.com och sist e-posten.
klara inte en dag utan alla trevliga människor i detta forum.
nu börjar jag lära känna en del här, då blir det lite lättare.
netaave
Kan tipsa om ett annat forum som liknar det här, men handlar om vikt och hälsa om man nu är intresserad av det. www.bendro.se
renate
tongue.gif Jag har varit medlem i drygt ett år och har inte ångrat mig,så många trevliga nätvänner jag har fått, inbiller jag mig.Vad jag tycker är roligt,det är att en hel del unga killar är med här och diskutera.Vi är verkligen en salig blandning av människor här,mycket trevligt. rolleyes.gif wub.gif unsure.gif
Förresten;Fritz har fortfarande inte kommit hem.
Hälsningar från Renate
ariana
Jag har också varit med här i ett år drygt
tycker att det är inspirerande att kolla in här lite varje dag
blir ju lite man läser kan inte va uppkopplad så länge det är dyrt
men till hösten är vi lovade adsl det längtar jag efter
vet nog inget forum som är så bra som detta men alternativ nu är också värd besök
är det någon som är ute för att bråka till ett så är det ju bara att inte
svara roligt att det finns alla åldrar med här blir ju mer nyanserat då
kul att ni finns

wub.gif wub.gif wub.gif
Bettson
Ni är mina jobbarkompisar. Jag sitter helt ensam på mitt kontor. Tur att man har bredband så att man kan var uppkopplad så mycket man vill.

Ofta liggar jag inloggad och tittar när jag har fika paus. Ibland när det händer något eller någon har bekymmer av något slag så kikar man oftare.

Som det är just nu så är stressfaktorn total. Skall in med 20 % av deklarationerna i morgon. Då är det som på vilket jobb som helst, har inte tid att prata. Går ändå in på sena kvälltimmen och kollar läget och säger godnatt för mig själv.

Skulle inte vilja vara utan er

wub.gif
Kram
Bettson
Betty
Skulle inte vilja vara utan en sån trevlig jobbarkompis som dig Bettson! wub.gif
Annika i Korsholm, Finland
Jag är också ofta inne och läser för att det ofta gör mig på gott humör!! wub.gif
Tack för att ni är där och kan allt, ifall man har någon fråga, vad det än råkar gälla! Så är det ju så inspirerande också, med alla alternativ! smile.gif
mekare
Precis som Bettson så är ni mina jobbarkompisar. jag skriver kanske inte så mycket, men har väldigt trevligt när jag läser andras inlägg.

Bättre jobbarkompisar får man leta efter.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon