Full version: Odla nu´s webshop
Virgo
Hej,

Vet inte om någon redan nämnt det, men odla.nu´s webshop tycker jag är väldigt fin.
Lättläst och med bilder, så man slipper leta i böcker.
Bra jobbat!

// Sömntutan.
Gunvor Nilsson
CITAT (Virgo @ 22-01-2003, 01:10)
// Sömntutan.

Sömntutan???? ohmy.gif På dagen - eller?

Ni som sitter uppe "hela nätterna" - sover ni på dagarna? ohmy.gif unsure.gif
Virgo
Visst! blink.gif

Vaknade till liv för en stund sedan och åt frukost nyss! wink.gif
Berith
CITAT (Virgo @ 22-01-2003, 13:40)
Visst! blink.gif

Vaknade till liv för en stund sedan och åt frukost nyss! wink.gif

Du gör inte mycket nytta på dan då kan jag tänka mej... tongue.gif
Sylvia
Tack, jag har skrivit med tungan mitt i munnen och killarna har grejat med bilder och layout. Så det är roligt att den duger!
Gunvor Nilsson
Ja Sylvia, webshopen var så lätt och lagom så det sa bara klick, klick, klick och så hade jag beställt fröer av luktärter, solrosor och blomstertobak! Jag skulle ju bara titta! Det är bra att summan står efter varje köp så man inte rusar på och får chocken när man handlat klart. Fem getingar! biggrin.gif
Eva i Skåne
CITAT (Gunvor Nilsson @ 22-01-2003, 06:47)
Ni som sitter uppe "hela nätterna" - sover ni på dagarna? ohmy.gif  :unsure:

Hur ska vi göra som sover hela nätterna och ändå gärna skulle vilja sova halva dagarna också? sleep.gif Det finns ju mer än att sova, jag vill hinna annat också, men det är svårt att få timmarna att räcka till. huh.gif wink.gif unsure.gif
Tjorven
Bara till att konstatera att dygnen har för få timmar.tyvärr. Eller så har man för mycket man vill hinna med
kram
abborrmaster
CITAT (Eva i Skåne @ 22-01-2003, 21:53)
CITAT (Gunvor Nilsson @ 22-01-2003, 06:47)


Ni som sitter uppe "hela nätterna" - sover ni på dagarna? ohmy.gif  unsure.gif

Hur ska vi göra som sover hela nätterna och ändå gärna skulle vilja sova halva dagarna också? sleep.gif Det finns ju mer än att sova, jag vill hinna annat också, men det är svårt att få timmarna att räcka till. huh.gif wink.gif unsure.gif

sant... Jag förtjänar att bli koala i mitt nästa liv... Min största önskan e nog att vara koala (obs, sant) för de sover tyo 85% eller nåt sånt av sin tid... Kan ha varit nittio... Och som koala e man ju inte überintelligent så man har inte en massa hobbyes som man måste ägna tid åt...

Min största hobby e att sova men jag ägnar ändå för lite tid åt den! sad.gif


/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon