Full version: Yes!
"sussie"
Nu så e jag inloggad efter konstens alla regler tongue.gif Ny på detta forum, ser fram emot alla goda råd som jag kan få utav alla er andra här ute.hälsningar Sussie med en värkande rygg men med ett jäkligt snyggt nygrävt trädgårdsland ..
Blomstertanten
Hej och välkommen !

Hur har du kunnat klara dig utan Odla ??? unsure.gif

Hoppas vi andra kan få lite hjälp av dej också ! biggrin.gif
"sussie"
Vet faktiskt inte hur jag klarat mig utan "Odla"... Men det har väl "hankat" sig fram.. wink.gif Jag hoppas att även jag kan bidra med något till er andra så att det inte bara e jag som utnyttjar ert kunnande.....men akta er vad jag e fylld utav mycket "okunnande" just nu...Blivit med kolonilott och har aldrig odlat något ätbart i heeela mitt liv.....Varit trädgårdsfrälst i många år men bara ögonfröjd har blivit odlat..Fast nu så ska det bli annat av......
Annki
Välkommen! 15 år med kolonilott. Kanske kan hjälpa till någonstans... men ibland blir man helt ställd. Och då är det väldigt skönt med Odla-gänget. wub.gif Äsch, det är skönt i alla fall! Kul kompisar att snacka med!! wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon