Full version: Ny mobbning?
Eva Swahn
Under natten har jag blivit utsatt för ett nytt litet "spratt". Någon lustigkurre har tagit av det yttersta munstycket på min trädgårdsslang (låg slängt längre bort) och satt på vattnet på högsta tryck så att där jag har nysått gräs har marken dränkts. Hoppas det nysådda kan må bra av dessa mängder vatten.

"Den inre kretsen" av brf-gänget hade fest igår som blev ovanligt långvarig. Denna gången serverade man inte bara lättöl, för de säljs inte i gröna plastpåsar. Är det en slump att brf-gänget hade fest och att jag har blivit utsatt för ett dumt "skämt"? Jag blir paranoiker här!
TeliaNet
elakt skämt.
ha aldrig nåt löst ute utan uppsikt, det är mitt råd.
azofia
Verkar ju en aningens suspekt med tanke på vad du tidigare berättat (om jag kommer i håg rätt).
Men för din egen skull så hoppas jag att det inte är de som gjort det....
Gräset kommer nog ändå, har ni haft samma torka som vi har haft här så är det nog bara bra rolleyes.gif
Lycka till
pepparmynta
Det verkar lurt. . .
wolkenkrabber
du borde sätta upp en bevaknings kamera eller en strålkastare så går igång på rörelse så att dom inte vågar göra sånt eller att du får bevis...
Eva Swahn
Äh, jag orkar inte tjafsa. Kan inte bevisa nått. Sen har vi här nere inte haft nån torka. Vi har nog haft kallast i hela EU. Men idag har också vi fått sommarväder.

smile.gif
Ella
Nä du är inte paranoid! ävn om du sitter i ett läge där det är lätt att bli det.

Det jag tror att du ska tänka på är att göra dig osårbar så gott det går och en rörelsevakt med lampor som tänds hade nog inte varit helt fel.

Som tur var så är du ju på väg därifrån så du behöver ju bara köpa dig lite tid.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon