Full version: Välkommen tjorven!
Fialotta
Välkommnar dig till trädgårdfolket
här!

Du kommer stortrivas jag lovar rolleyes.gif wub.gif rolleyes.gif

Kram
Tjorven
CITAT (maudan @ 18-01-2003, 23:09)
Välkommnar dig till trädgårdfolket
här!

Du kommer stortrivas jag lovar rolleyes.gif  wub.gif  rolleyes.gif

Kram

Gomorron!!
Jo det här är ett forum helt i min smak .Här känner jag redan att jag kommer att trivas Ska bara försöka få kläm på det riktigt
Här i skåne har vi det gråmulet idag .tyvärr Men samtidigt är det en dag då man med gott samvete kan sitta och bläddra i blomböckerna och planera för kommande vår o sommar Oh vad jag längtar till våren iår.!! Men så har jag mycket nytt i trädgården som jag vill se om det kommer Samt en damm med guldfiskar och växter som ska bli spännande att få pyssla med (dammen anlades i augusti -02) Vet iallafall att fiskarna överlevt vintern i dammen för jag såg dom häromdagen.
kram tongue.gif unsure.gif ohmy.gif
Fialotta
Hej tjorven!
Va söt du va på bild rolleyes.gif

Helgullig rolleyes.gif wub.gif
Kram
Gunvor Nilsson
Jag var inne och tittade på din hemsida, Tjorven - tack för titten! Härliga katter och bamsiga blommor! Men du måste berätta vad du har för "dunderkraft" i blomvattnet!! Eller är det jorden också? ohmy.gif ohmy.gif wub.gif
Tjorven
Jadu.faktiskt gör jag inget speciellt med mina växter har väl lite "gröna fingrar " bara rolleyes.gif Fast ok jag vattnar ofta med gödning under växtsässongen .Inte en gång i veckan utan oftare men med mindre dos varje gång Och mina blommor tycks ju trivas med det Sedan köper jag aldrig den allra billigaste jorden att plantera i. Så kanske är de det som gör att de växer så bra .Samt att jag är så tokig att jag ofta pratar med blommorna wub.gif
Kram
*Felix matte*
CITAT (Tjorven @ 19-01-2003, 09:54)
Vet iallafall att fiskarna överlevt vintern i dammen för jag såg dom häromdagen.

Halloj Tjorven!
Here is morsan writing.
Full vinter har vi och just därför njuter jag av läsa om alla era "vårrapporter"
Inte ens i akvariet fixade vi guldfiskarna. De fick fenröta.
Så här ser det ut hos oss just nu. (30 - 40 cm. på 3 dygn.)
Fialotta
Herreminje va snööö!

Vilken tur att inte den ligger härnere alldeles för mycke att skotta ohmy.gif

Men det går inte att komma ifrån att det är vackert rolleyes.gif
Kramis
abborrmaster
yapp välkommen...
på tal om inget så har jag tjuvsått melon... Ska man väl snarare så nån gång februari mars sådär va? Men den har redan grott!!!!!

Fast EN melonplanta kan man väl ha inomhus ? rolleyes.gif unsure.gif rolleyes.gif unsure.gif wacko.gif huh.gif

/Simon
Tjorven
Hejsan Morsan !Kul att träffa på dig även här rolleyes.gif
Jo ni har massor med snö ser jag .men det ska det vara när det är vinter, så är det Här nere var det vinter med snö i en vecka sedan bara blåst och grått Inte konstigt då att man längtar till våren. Det ska vara antingen eller och inte nåt mittemellan tycker jag //kram
Iris i V-botten
Hej på er !

Inte lika mycke snö här som hos dig, Felix matte,men tillräckligt för att det ska kännas långt till de första knopparna.

När ni i "södern" börjar gräva gropar för plantorna,gräver vi gropar i snön för att ligga och sola. rolleyes.gif

Härligt att bo i ett avlångt land ....... Vi har alla olika förutsättningar ...
Men vi kan lära oss en hel del av varandra.

Tjorven ! Välkommen till forumet . Du kommer att trivas.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon