Full version: Hedda
vanjalarsa
Kom att tänka på en som var aktiv på forumet för flera år sedan , bodde i norrland har jag för mig. Hedda var namnet. Finns du kvar som medlem Hedda ?
Eller är det någon som vet?
Mvh vanjalarsa rolleyes.gif
vanjalarsa
Är det ingen som kommer ihåg Hedda ?
Mvh vanjalarsa
Mjärden
Jag känner andra som heter Hedda, men inte här på forumet, det var före min tid.
vanjalarsa
Ja det var nog en del år sedan som "hedda" var på forumet.
Kom att tänka på henne helt osökt. Konstigt att inte fler kommmer ihåg henne.
Hon var ganska aktiv på forumet har jag för mig.
Mvh vanjalarsa rolleyes.gif
rattugglan
Säkert många som minns, men i nuläget är det väl bara en handfull återkommande aktiva medlemmar här. Sociala medier har tagit över de gamla diskussionsforumen.
RibesRubusVitis
Jag kollade nyss medlemslistan (fungerar bara om man är inloggad) och där fanns ungefär tio Hedda. En som bara heter så och flera med andra initialer. Enligt listan har alla dessa gjort NOLL inlägg på forumet, däremot finns en "Heddas matte" som gjort 307 inlägg.
Huggorm
Jag kommer i alla fall inte ihåg någon Hedda och jag har också varit på forumet sedan det var ordentligt aktivt
vanjalarsa
Heda hette hon inte hedda. Fel av mig.
Hon svarade på ett inlägg som jag skrev 2018.
Mvh vanjalarsa rolleyes.gif
RibesRubusVitis
2008 bodde hon tydligen i eller nära Norrköping:

http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=72065
Mjärden
CITAT (RibesRubusVitis @ 17-05-2023, 14:11) *
2008 bodde hon tydligen i eller nära Norrköping:

http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=72065

Varför är det så viktigt att spåra upp Hedda, det finns många kunniga och intressanta medlemmar, som "somnat in" och inte längre är aktiva ?
vanjalarsa
Egentligen inte viktigt alls. Kom bara helt spontant att tänka på henne och blev nyfiken...
Mvh vanjalarsa rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon