Magdis
Har inte varit inloggad här sen den 22 december 2011 och vet inte hur det kom sig att jag fick för mig att logga in här nu och till min förvåning kom ihåg lösenordet! Ville bara höra om det var nån kvar som känner igen mig från den gamla tiden? Kram!
Aqvakul
Jodå, det var härliga tider!
Mjärden
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2021, 03:42) *
Jodå, det var härliga tider!

Vad kul att du vaknat till liv igen, Aqvakul, är badsäsongen slut nu så att du halkat in på odlaforumet ? tummenupp.gif
skogstroll
Jag har haft ett Odlaglapp ett tag. Nu bor jag på Österlen och odlar men det är svårt att lära sig när, hur och vad som jag ska odla 🤔
Aqvakul
CITAT (skogstroll @ 29-03-2023, 15:05) *
Jag har haft ett Odlaglapp ett tag. Nu bor jag på Österlen och odlar men det är svårt att lära sig när, hur och vad som jag ska odla 🤔


Det är väl bara att fortsätta med det som fungerade i Tyresö kryddat med att testa lite zon 1:or smiley_small_hug.gif
Myosotis
Skogstroll!! Hej! smiley_small_hug.gif Vad roligt att se dig yes.gif Då bor du ju mycket mer centralt nu wink.gif Österlen är vackert.

Hej Magdis, lite sent att skriva det nu men visst kommer jag ihåg dig också smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon