Sidor: 1, 2, 3, 4
silos
smiley_small_hug.gif
Bengalow
Det måste vara skönt att ha en liten bubbla att krypa in i, att kunna fly från omvärlden, och bara känna att man trivs. Grattis till försäljningen! Är det inte svårt att göra sig av med "älsklingar?
silos
silos
[attachment=83813:image.jpg]

Låt hjärtat vara med i allt skapandet!
silos
Aqvakul
wub.gif
Carl

Häftiga dockor bravo!
silos
CITAT (Carl @ 09-09-2015, 16:19) *
Häftiga dockor bravo!


Tack Carl!
silos
CITAT (Aqvakul @ 09-09-2015, 15:17) *
wub.gif


smiley_small_hug.gif
silos
smiley_small_hug.gif
Mjärden
Jag tillhör inte dem som gillar "konstruerad konst" tex har jag aldrig varit imponerad av Lars Vilks "spetehög" Jag brukar säga att man likaväl kunde ställt ut spethögen på sågverket hemma, det var lika mycket konst det.

Jag gillar fotokonst och det konst som dagligen serveras framför våra ögon ute i naturen, i våra odlingar av grödor och blommor mm. Det är fantastiskt vad olika årstider har att bjuda på, om man bara stannar upp och tittar i det stora och det lilla.

Även en överblommad blomsterhörna har sin tjusning och även de grödor vi skördar från våra land är små konstverk.

Så håll ögon och öron öppna och ta in allt det fina i naturen runt oss. smile.gif
Gita
CITAT (silos @ 09-09-2015, 18:33) *
[attachment=83649:image.jpg]
[attachment=83650:image.jpg]
[attachment=83651:image.jpg]
[attachment=83652:image.jpg]
[attachment=83653:image.jpg]

Jag älskar din konst. Helt underbara figurer och även dina målningar är fantastiska.

Gita
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag gillar konst som inte skrämmer mig
Gita
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 09-09-2015, 19:53) *
Jag gillar konst som inte skrämmer mig

Och vad skrämmer dig?
Gita
silos
silos
CITAT (Gita @ 09-09-2015, 19:30) *
Jag älskar din konst. Helt underbara figurer och även dina målningar är fantastiska.

Gita


Det gläder mig mycket Gita!
smiley_small_hug.gif
silos
tomas99
Saknar dej SILOS.
tomas99
Kom igen nu Silos, forumet dör utan dej.
silos
skogstroll
Hejdär Silos, du är saknad här också. Jag är hemma sjukskriven och pysslar och grejar jag också
silos
CITAT (skogstroll @ 20-10-2015, 15:56) *
Hejdär Silos, du är saknad här också. Jag är hemma sjukskriven och pysslar och grejar jag också


Hej skogstroll!
Jag håller på att vässa pennan och snart flyter skrivandet för mig igen!

Det märkliga är att somliga här beklagade sig över mina många trådar men inte har de skrivit så mycket fastän jag varit borta i snart 4 veckor!
Men deras lag ÄR jantelagen och Gud nåde den som inte dansar efter deras musik!!!
För mig gäller INTE jantelagen!!!

Så HÄR KOMMER JAG IGEN!!!
smiley_small_hug.gif
Gossen Ruda
Såå, du skall försöka döda det lilla forum som finns kvar? confused.gif rolleyes.gif
*Stintan*
Suck
malarmaster
CITAT (Gossen Ruda @ 20-10-2015, 19:20) *
Såå, du skall försöka döda det lilla forum som finns kvar? confused.gif rolleyes.gif

tvärtom menar du väl,ett dött forum är ju ett sådant där inget händer.Om det skrivs mer blir det ju intressant att gå in på forumet.
Till silos kan jag bara säga : skriv så tangentbordet ryker,stofilerna vill ju att forumet dör,de klagar alltid om någon stör deras vila. Ulf
Gossen Ruda
Jo, det blir nog ett livfullt forum. Åtminstone delen småprat. En som bedriver högerpropaganda och en som översvämmar med nonsenstrådar. biggrin.gif Ni slipper iaf se mig här då.
silos

HEJDÅ!
Gita
CITAT (Gossen Ruda @ 20-10-2015, 19:20) *
Såå, du skall försöka döda det lilla forum som finns kvar? confused.gif rolleyes.gif

Men herregud, nu får du väl i all fall ge dig! Är du verkligen inte tillräckligt smart för att hoppa över det som inte tilltalar dig? Samma fråga kan ställas till din suckande kompis. Jag syftar nu på Stintans som vanligt "väldigt intressanta inlägg" (obs! ironi).
Välkommen tillbaka Silos, forumet behöver liv och färg!
Gita
silos
CITAT (Gita @ 21-10-2015, 09:38) *
Men herregud, nu får du väl i all fall ge dig! Är du verkligen inte tillräckligt smart för att hoppa över det som inte tilltalar dig? Samma fråga kan ställas till din suckande kompis. Jag syftar nu på Stintans som vanligt "väldigt intressanta inlägg" (obs! ironi).
Välkommen tillbaka Silos, forumet behöver liv och färg!
Gita


Tack Gita!
Mjärden
Min far använde ibland ett gammalt småländskt ordspråk; "Antingen är det härpen-snärpen eller är det hösen-fnösen"

Alltså, silos, du kan väl hålla dig på en mer lagom nivå vad gäller inlägg och ägna dig åt sakfrågan i en tråd och strunta i personer, som du tycker "hoppar på" dig.
silos
CITAT (Mjärden @ 21-10-2015, 11:24) *
Min far använde ibland ett gammalt småländskt ordspråk; "Antingen är det härpen-snärpen eller är det hösen-fnösen"

Alltså, silos, du kan väl hålla dig på en mer lagom nivå vad gäller inlägg och ägna dig åt sakfrågan i en tråd och strunta i personer, som du tycker "hoppar på" dig.


Jag har inte längre varken tid eller lust att starta en massa trådar!

Vill nån hoppa på mig är okej eftersom jag väljer att skriva här jag får tåla att det finns dem som inte gillar mitt beteende.
Bengalow
Jag säger som Stintan...Suck, fast på engelska.
silos
Ok
Bengalow
Vas menar du med patetisk? Det är ju ett ord som kommer från grekiskans "patos"= känsla, känslosam. Tack, det värmde att höra från dig!
silos
CITAT (Bengalow @ 21-10-2015, 21:56) *
Vas menar du med patetisk? Det är ju ett ord som kommer från grekiskans "patos"= känsla, känslosam. Tack, det värmde att höra från dig!


Ja ni är känslosamma och är ledsna på mitt beteende!
Så jag behöver ändra på mitt beteende här på forumet!

Det tar dock tid att få nya spår i hjärnan men jag gör så gott jag kan!

Tack Bengalow för din kommentar!
Du gav mig nya ide ned dina ord!
smiley_small_hug.gif
silos


En riktigt skön dag önskar jag er alla!
smiley_small_hug.gif
tomas99
Tack för att du är här och skriver, jag gillar hur du skriver, och Silos inte skall du ändra på dej, man går lätt vilse i livet om man ändrar på sig, man skall vara sig själv.
silos
CITAT (tomas99 @ 22-10-2015, 10:09) *
Tack för att du är här och skriver, jag gillar hur du skriver, och Silos inte skall du ändra på dej, man går lätt vilse i livet om man ändrar på sig, man skall vara sig själv.


Jag är glad att du uppskattar mina skriverier!

Du har så rätt så vad det gäller att ändra sig!Jag tänker ändra mig vad det gäller mängden av trådar som jag startar dvs.jag kommer inte starta 30 nya trådar varje dag utan bara kanske 29

Trolljägarna och andra knyt behöver ju ha nån att klaga på för vad skall de annars skriva om!?!

Jag är den jag är och kan inget annat!
smiley_small_hug.gif
xlxl67
CITAT (silos @ 22-10-2015, 10:31) *
Jag är glad att du uppskattar mina skriverier!

Du har så rätt så vad det gäller att ändra sig!Jag tänker ändra mig vad det gäller mängden av trådar som jag startar dvs.jag kommer inte starta 30 nya trådar varje dag utan bara kanske 29

Trolljägarna och andra knyt behöver ju ha nån att klaga på för vad skall de annars skriva om!?!

Jag är den jag är och kan inget annat!
smiley_small_hug.gif


Haha det var ett bra motto: "Jag är den jag är och kan inget annat!" smile.gif
silos

Bild från morgonpromenad!
silos
Jag behöver en bil….🚗
silos

En sådan skulle jag vilja ha!
silos
yaay.gif
silos
rose.gif rose.gif rose.gif bravo.gif bravo.gif
silos
blomma.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif
silos
Nu blir det filmtime med finsk lakrits till!
Igår kväll tittade jag på en jätte skrämmande spökfilm,den var så hemsk att jag fick gåshud mest hela tiden och mardrömmar under natten.

Godnatt!
smiley_small_hug.gif
silos
Sockor…
silos
smiley_small_hug.gif
Bengalow
Så festliga, men det påminner mig lite om voodoo-dockor...
silos
CITAT (Bengalow @ 24-10-2015, 13:24) *
Så festliga, men det påminner mig lite om voodoo-dockor...


Tack,det är många som säger det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon