silos
http://touch.metro.se/nyheter/peter-ar-pap...;yVYLtnJ4rndvA/

Här har en kvinna fött barn.....fastän hon vill vara man!
Vad skall hon-han säga till sitt barn när barnet växer upp?

Allt tycks vara upp och ner i våran värld!

Trampendal
CITAT (silos @ 19-08-2015, 23:18) *
http://touch.metro.se/nyheter/peter-ar-pap...;yVYLtnJ4rndvA/

Här har en kvinna fött barn.....fastän hon vill vara man!
Vad skall hon-han säga till sitt barn när barnet växer upp?

Allt tycks vara upp och ner i våran värld!


Jag är rätt säker på att en person som gått igenom så mycket för att få vara sig själv har fullständigt klart för sig hur han ska bemöta sitt barn.
Aqvakul
CITAT (Trampendal @ 20-08-2015, 01:23) *
Jag är rätt säker på att en person som gått igenom så mycket för att få vara sig själv har fullständigt klart för sig hur han ska bemöta sitt barn.

tummenupp.gif
silos
CITAT (Trampendal @ 20-08-2015, 01:23) *
Jag är rätt säker på att en person som gått igenom så mycket för att få vara sig själv har fullständigt klart för sig hur han ska bemöta sitt barn.


Det hoppas jag med!
*Stintan*
CITAT (Trampendal @ 20-08-2015, 01:23) *
Jag är rätt säker på att en person som gått igenom så mycket för att få vara sig själv har fullständigt klart för sig hur han ska bemöta sitt barn.


Tror jag också.
Gossen Ruda
Ja, har man inte problem så kan man skaffa sig, eller gå till tidningar. För min del är frågan rent biologisk och genetisk. Har en människa två X-kromosomer är människan en kvinna, en X- och en Y-kromosom är det en man. Endast kvinnor är från början utrustade med nödvändiga organ för barnafödande och kan därmed bli mödrar. Sen kan man vilja kallas något annat, göra om skalet mm men grunden består tills jorden sluter sig över resterna. Sen kan även naturen göra misstag och generna bli felaktiga men felprocenten är synnerligen låg.
Jubbe063
CITAT (silos @ 19-08-2015, 23:18) *
http://touch.metro.se/nyheter/peter-ar-pap...;yVYLtnJ4rndvA/

Här har en kvinna fött barn.....fastän hon vill vara man!
Vad skall hon-han säga till sitt barn när barnet växer upp?

Allt tycks vara upp och ner i våran värld!


Biologiskt kommer Peter alltid att vara biologisk mor. Sen att Peter genomgår en könskorrigering är en helt annan sak. Sen hur Peter och hans lilla familj bestämmer sig att göra är väl helt upp till dem själva, inget någon annan ska lägga sig i.
silos
CITAT (Jubbe063 @ 20-08-2015, 12:15) *
Biologiskt kommer Peter alltid att vara biologisk mor. Sen att Peter genomgår en könskorrigering är en helt annan sak. Sen hur Peter och hans lilla familj bestämmer sig att göra är väl helt upp till dem själva, inget någon annan ska lägga sig i.


Ja,helt klart är det så!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon