silos
När jag borstade mina tänder kände jag plötsligt att någon petade på mig på sidan och jag car ensam hemma!
Tidigare har andra som besökt mig sagt att de har sett en skugga på samma ställe i badrummet!

Vad tror ni om det?
Bengalow
Hjärnspöke...eller kanske ett stort tandtroll!
silos
CITAT (Bengalow @ 09-08-2015, 21:35) *
Hjärnspöke...eller kanske ett stort tandtroll!


Ja tandtroll var det visst eftersom jag var tvungen att gå till tandläkare efter det!😜😄😜
Rhonda - 51Aussie
CITAT (silos @ 09-08-2015, 20:14) *
När jag borstade mina tänder kände jag plötsligt att någon petade på mig på sidan och jag car ensam hemma!
Tidigare har andra som besökt mig sagt att de har sett en skugga på samma ställe i badrummet!

Vad tror ni om det?


Vad kul! Någon ville göra dig uppmärksam på att de finns. Du kan prata med anden.
Min sambo o jag har haft många sådana upplevelser. Det är mysigt att veta att de finns hos oss. Jag har tom sett andekatter.
Jag gick igenom ett ca 1-meter brett, osynligt rökmoln häromåret i vardagsrummet. Jag sade till anden att den var välkommen hit men inte om den ska lukta rök. Ett år senare hände samma sak.

Förra året hade jag 6 st målarpenslar liggande bredvid varann i en snygg rad på skrivbordet. Nästa morgon låg en av dem på golvet. Det var så kul eftersom jag visste att den var till oljefärg o de andra var akvarellpenslar. Jag tackade dem ändå för att de gjorde mig uppmärksam på det. Det kan ha varit småfolket.

Vi är aldrig ensamma.
silos
Åh så spännande och även lite skrämmande!
Min mamma var synsk och var med om mängder av sånt!
De kristna säger att det är demoner sim gör sånt men det har jag svårt att tro!
Rhonda - 51Aussie
CITAT (silos @ 12-08-2015, 14:25) *
Åh så spännande och även lite skrämmande!
Min mamma var synsk och var med om mängder av sånt!
De kristna säger att det är demoner sim gör sånt men det har jag svårt att tro!


Du behöver inte vara rädd. smiley_small_hug.gif
Jag bryr mig inte ett dugg om vad "troende" människor säger. Ska man följa en gammal bok till punkt o pricka då kan det vara svårt att öppna sig. Man kan bli låst.
silos
CITAT (Rhonda - 51Aussie @ 12-08-2015, 14:32) *
Du behöver inte vara rädd. smiley_small_hug.gif
Jag bryr mig inte ett dugg om vad "troende" människor säger. Ska man följa en gammal bok till punkt o pricka då kan det vara svårt att öppna sig. Man kan bli låst.


Jag är troende och har stora svårigheter med Bibeln för det finns så mycket hemskheter i den!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon