maramara
Har alltid haft stort nöje av att läsa både växtrelaterade rader och de om växthus, dammar skogsbackar byggråd och oråd. Allt har en botten av behov på svar och har vederbörande tur kommer ett ,två....femtio svar. För att inte tala om mina favorittrådar: vad är det här för växt? Man lär sig, förlåt,,, JAG LÄR MIG SÅ MYCKET OM TRÄDGÅRD OCH NATUR.

Å så roligt att läsa om bekanta avatarer (sånt jag kallar signaturer). som kommer upp lite då och då.

Har nu letat efter detta babbelforum och har äntligen hittat det tillbaka. Handelsträdgården Odla.se är ju i stort sett bara till för att handla på, vilket är toppen när man vill handla.

Tack för att det finns kvar, det gamla goa forumet . Det gilla jag thanks.gif


Eva i Skåne
Jag förstår inte riktigt din rubrik i förhållande till din text
Kanske har du sökt fel. "Vårt" forum har alltid varit Odla.nu - inte .se som du skrivit i rubriken.

Kul i alla fall att du också gillar forumet och välkommen tillbaka tummenupp.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag förstår inte heller meningen med det hela.....
Gossen Ruda
Jag tror som Eva, det är skillnad på odla.se och odla.nu och så har det alltid varit.
maramara
Ni har rätt. Odla.nu menade jag naturligtvis.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon