Full version: six feet under
kirw
Ikväll visades säsongens sista avsnitt av six feet under. Snyft. Nån mer än jag som följd denna underbara serie? Jag känner mig helt mållös av detta slut! Spännande till tusen.

När odlingssäsongen är över för i sommar kan man ju alltid se fram mot att det kommer nya avsnitt när det är som mörkast ute.

Hälsningar Kirw
andreas i uppsala
sett lite grann. Vad hände?(missa)
birgitek
Jag bara älskar denna serie och den underbart knäppa familjen Fischer,
tyvärr missade jag avsnittet igår, hoppas det går i repris, tittade på Fame Factoryfinalen ,också ett program som jag bara älskar. Så mycket begåvning och charm.
Birgit Ek
Siri
Otroligt bra, den enda serien jag följer faktiskt.
Vågar inte berätta vad som hände ifall någon skulle råka läsa som inte vill,,,
Men man blir lämnad på slutet undrandes,,, en riktig cliffhanger som det heter. Ni som inte tittade får hålla er hemma på lördag och titta rolleyes.gif
Jo, riktigt irriterande att det tar ett halvår till nästa omgång.
lena:-)
snälla Siri....kan du inte berätta hur det gick ...skicka ett personligt meddelande så slipper alla karaktärsfasta onödigt vetande/Lena
kirw
vågar inte heller skriva vad som hände men som siri skrev så är det repris på lördag kväll. missa inte det.

vad ska man nu se på tv? det var det enda jag följde förutom gröna rum.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon