Klint
Idag åkte jag med gubben till Vargön han skulle hämta en bil där.Jag hade bestämt mej för att gå in på Lidl för att kolla efter vårlökar och min svärmor ville gärna att jag köpte till henne också.
På vägen ner får jag ett sms från jobbet de undrar om jag kan jobba xtra på fredag.Jag har jobbat mån tis em ons fm fre fm och lör sön 12tim fm nu jobbar jag mån -tors natt.så mitt svar blev kort och gott nej.Vi stannar en stund och pratar med bilreperatören och sen åker vi i varsin bil hemåt.
På lidl är det utplockat,Jag smsar svärmor-Det finns bara en påse påskliljor kvar jag köper dem till dej!
Svar- Åh,va snällt tongue.gif . Men vi hade ju bestämt och hon hade velat ha fler....Då ser jag jag hade skickat smset till killen på jobbet som ville att jag skulle jobba giggle.gif Men som sagt det kunde vart värre och han fick sej nog ett gott skratt!

Har du nåt dråpligt att berätta?
Klint
Jomen nog har du gjort nåt dråpligt du med?
Berätta!
Motti
Kan bara komma på en grej just nu !OCH det är att man vinkar till folk som man tror man känner och när man kommer närmare dom så är man helt fel ute och de bara tittar på en med öppen mun giggle.gif Men en sådan där stressad dag som du hade ja då är det lätt att sms:a till fel person smile.gif Svarade han på påsklilljorna ?
*Stintan*
Det händer ibland att jag skickar till fel person när man chattar med flera samtidigt i separata fönster vilket kan bli lite tokigt men också roligt ibland beroende på vad det handlar om. whist.gif
Aqvakul
En arbetskamrat skickade ett SMS tilll en väninnna att maken åkt till landet och att vänninan var välkommen över på vin och gärna fick sova över...Inget märkligt med det, det hade hänt förr. Problemet var att hon efter en stund märkte att hon skickat SMS:et till den som stod överst i adressboeken, nämligen jag... Det blev flera dementi-SMS, som jag läste först innan jag kom till det första.. Inegn skada skedd, men vi skrattar åt det varje gång vi kommer ihåg det..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon