Full version: Fotbladsfröer
CillaM
Gör lite privat reklam på den annons som ligger under köp & Sälj-annonserna. Finns intresse så kolla där.
kerstin z5-6
Finns hos mej mot porto , men gärna nån som är forumist
CillaM
Jag är forumist och säljer smile.gif
kerstin z5-6
OK det framgick inte riktigt klart av ditt inlägg.
CillaM
Det var därför jag hänvisade till min annons.
lisaadler12
Hej alla kloka

Köpte perennfrö på Impecta för tidig o sen höstsådd. Sådde för ngn vecka sedan de tidiga i 8 cm krukor, satt i pallkrage. Vissa har redan grott- kanon! Men! Inser nu att jag nog läst fel när jag googlat tips- det står överallt att man kunde ha flera frön i varje kruka- så det gjorde jag. Men det har nog blivit alldeles för många i varje sad.gif. Säkert 20 st i vissa. Ska jag gallra? Och i så fall när? Vänta till våren? Eller nu på hösten om de kommer upp lite mer?

Tacksam för hjälp!



Unlock the key of your success by 350-029 - actual tests
study material, you can easily pass 312-50v8 - braindumps - study and Keiser University exam.
tulle
Var finns köp o sälj annonserna numera??????????
kerstin z5-6
Du ska inte göra nånting alls.. låt de som klarar det övervintra, detta är inte anueller, perenner gallras inte.

Sätt var och en överlevare i vår i egen kruka odla vidare och ge bort eller sälj de du inte behöver. Ett indiskt fotblad kostar mer än 100 kr på plantskola
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon