Biggan_
Eftersom jag får lite ont om tid i morgon så passar jag på redan nu att önska er alla en trevlig midsommarhelg!
Ta det lugnt i trafiken om ni skall ut och köra! smiley_small_hug.gif

hattstugan

Önskar dig det samma Biggan!! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Huggorm
Ja, trevlig midsommar. Här väntas 27 grader och mängder med regn under eftermiddagen så det blir traditionsrikt tropiskt svettväder i alla fall.
gunsta
TACK DET SAMMA smile.gif
Cacki
Ha en trevlig midsommar själv Biggan...och alla andra odlaiter också för den delen!!
zissi
Tack detsamma Biggan och hoppas ni alla får en härlig midsommar oavsett om den blir lugn eller inte. Var rädda om er! smiley_small_hug.gif .
Anki på Öland
Hoppas också alla får en trevlig midsommar oavsett om ni firar eller ej.
Aqvakul
Ha en bra midsommar allesammans! smiley_small_hug.gif
Motti
Glad midsommar från mig också blomma.gif
Kryddan03
[attachment=77012:Midsommar2013.jpg]
Eva i Skåne
Ha en bra midsommarhelg


[attachment=77015:midsomma...med_fela.jpg]
Natur liv
GLAD MIDSOMMAR!
Hoppas att ni får hoppa groda tills ni kiknar av skratt!
malcolm
Önskar alla en trevlig midsommar!

[attachment=77018:TRTA_11.jpg]
Irene_L
Jag och Milla önskar er alla en riktigt trevlig midsommar!

[attachment=77019:midsommar_milla.JPG]
Tikka
Trevlig midsommar smile.gif
Monarda
Önskar er alla en härlig midsommar! smiley_small_hug.gif

[attachment=77023:DSC_0071.jpg]
kolonista
Instämmer. Trevlig midsommar på er alla!
Monaxe
Glad midsommar till er alla, från ett regnigt västkusten!
Peztis
[attachment=77025:IMG_3670_2.jpg]Glad midsommar!

Jag gjorde kransarna! Och så tvingade jag upp sonen i dansen - annars blev det ingen fiskdamm med godis! Huuu vilken morsa man är! biggrin.gif
Kryddan03
CITAT (Peztis @ 21-06-2013, 19:57) *
[attachment=77025:IMG_3670_2.jpg]Glad midsommar!

Jag gjorde kransarna! Och så tvingade jag upp sonen i dansen - annars blev det ingen fiskdamm med godis! Huuu vilken morsa man är! biggrin.gif

Snacka om att man läser galet och selektivt ibland. Jag trodde först att du hade tvingat upp sonen i midsommarstången! Sedan läste jag en gång till... a0a.gif
Peztis
CITAT (Kryddan03 @ 21-06-2013, 20:44) *
Snacka om att man läser galet och selektivt ibland. Jag trodde först att du hade tvingat upp sonen i midsommarstången! Sedan läste jag en gång till... a0a.gif

rotfl.gif

"Jag ser ända till Mariannelund!"

Nog för att man kan tvinga en unge till mycket men där drog nog t o m jag min gräns! biggrin.gif
Uggi
Midsommarhelgen är över för denna gången och jag hoppas att ni alla är belåtna med både mat, dans och fint väder. Det sista har nog varit både si och så.
Eva i Skåne
Mat och väder blev helt godkänt här Uggi, men med dansen blev det varken si eller så
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon