Motti
Äntligen blev det av !Opererades i går kom hem i dag ! hade väl hoppats på en positivare utgång kanske ,har en kronisk inflamation på mina stämband plus att de tog en Biopsi som jag får svar på om en och en halv vecka .Känns som ett tåg kört över en är öm i var enda muskel !Men är glad över att vara hemma hos min man och vår valp Tea :)Ja så blev vi ju farföräldrar i lördags smile.gif det gör allt lite lättare smiley_small_hug.gif
Eva i Skåne
Hoppas allt blir bra efter operationen. Jag antar att du inte pratar särskilt mycket just nu rolleyes.gif

Krya på dig
*Stintan*
Så skönt att du fick det gjort äntligen men det är väl svårt att vara tyst nu en tid kan jag tro.
Motti
Inte alls svårt när man bor på landet ! ja att hålla tyst wink.gif bara Tea valp och jag på dagarna !Ska spara rösten till Midsommar då alla barn o barnnarn kommer och vänner smile.gif Vi är ju också en av familjerna som sköter Midsommar firandet i byn så det lär bli att försöka knipa ihop wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon