Full version: SVT öppet arkiv
Jordgubbe
Vad har ni sett och vad vill ni se ?.

Jag passar på att kolla lite äldre TV-serier och TV-filmer när jag får tid över och idag så såg jag också att man lagt upp några hela program av I trädgårdslandet, Mitt hem och min trädgård och Gröna rum. Det sistnämda har ju varit efterfrågat länge här.

I trädgårdslandet
Mitt hem och min trädgård
Gröna rum
martina, alafors
Kul!
Tack för tipset smile.gif
gunsta
Jag har tittat på en del serier bl a Den vita stenen och Bombi Bitt och jag + det underbara programmet Gubben i Stugan. Trädgårdsprogram har jag ännu inte hunnit titta på - men ska - Gröna Rum.
gnon49
Tyckte det var lättare att navigera tidigare. Kanske en vanesak, men jag hittar inte på samma sätt som förr. Men mycket sevärt är det i alla fall.
Jordgubbe
CITAT (gnon49 @ 30-04-2013, 18:23) *
Tyckte det var lättare att navigera tidigare. Kanske en vanesak, men jag hittar inte på samma sätt som förr. Men mycket sevärt är det i alla fall.


Ja, ju mer de lägger till desto svårare blir det ju. Men några saker som faktiskt är bra är att använda "Program A-Ö" samt att prenumerera på bloggen. Då blir det lite mer överskådligt.

Program A-Ö
Öppet arkiv - Bloggen

malcolm
Jag har sett superswedes med Lars-Gunnar Björklund som programledare, en omgång med damer och en med herrar. Lite kul att L-G B ägde min förra bil när den var ny.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon