Full version: Dansande växter
Veganvarg
Hej!

Dansande blommor

Ta en titt på denna underbara sida!
Jag blev alldeles till mig då jag såg den, och satt och utstötte små förtjusta "åhh!", och "guuud va sött!" och "Otroligt!". tongue.gif

Växter är gudomliga, och när man ser denna sida förstår man verkligen att växter inte "bara" är växter. wub.gif

Mvh
/Ylva
Betty
Hej, länge sen sist! Visst är det härliga bilder! smile.gif Jag tipsade om denna site för ett tag sen. Fantastiska bilder!
Hans i Mälardalen
Ingen av filmerna fungerade för mig! unsure.gif wink.gif blink.gif wacko.gif sad.gif mad.gif

MvH
Hans i Mälardalen
Aha - jag tar tillbaka det, nu funkar det! biggrin.gif rolleyes.gif laugh.gif tongue.gif

MvH
Hans i Mälardalen
Snygga filmer. Det är en dröm att ha sådan utrustning så man kunde ta bilder med givna mellanrumm och sedan sätta ihop till film. Är det någon som kanske känner till vad det krävs för program för att reigera så snygga filmer?

MvH
lolo
Åh, vad fint! Men vad var det som gjorde att plantorna återhämtade sig i näst sista filmen? De dansande plantorna var ju för söta! tongue.gif /Ann-Louise
Cilla
Betty och veganvarg - tack för tipset! Underbara illustrationer. Pedagogiskt också - så tydligt att rötterna växer först - sedan resten!
Exotic
Tack för länken ,det var kul att få se rolleyes.gif laugh.gif
MVH
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon